الهام صفوی زاده: فراموش نشده ام

خانم مجری قدیمی این روزها کجاست؟

الهام صفوی زاده از مجریان قدیمی تلویزیون که سال هاست در قاب تلویزیون دیده نمی شود، با اعتقاد بر اینکه فراموش نشده است، می گوید: هنوز هم پیشنهادهایی برای اجرا دارم اما مطابق سلیقه ام نیستند.

خانم مجری قدیمی این روزها کجاست؟

 

 

این مجری و گوینده در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادهایی برای اجرا در تلویزیون به او می‌شود؟ چنین گفت: در یک سری حوزه‌هایی پیشنهادهایی شده که راستش خیلی دوست نداشتم و ترجیح دادم فعلا دور باشم و کار نکنم. خودم هم این روزها خیلی حوصله کار کردن ندارم و ترجیح می دهم دور باشم. راستش حضور دوباره ام در تلویزیون و رادیو مثل سابق به همه چیز بستگی دارد. اول از همه حال خودم و بعد برنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شود. خلاصه همه چیز دخیل است. نمی‌دانم در آینده چه پیش آید اما هر چه پیش آید، خوش آید.

او در واکنش به این جمله که آیا خودش را جزو فراموش شده‌های تلویزیون می‌داند؟ اینگونه اظهار کرد: نمی‌شود گفت که فراموش شده‌ام چون مخاطبان ما مخاطبان دیگری هستند و همیشه ما را دنبال می‌کنند و ما هم خیلی دوستشان داریم اما هستند کسانی که بسیار جوانند و اصلا ما را در آن دورانی که همیشه حضور داشتیم ندیده‌اند. به هر حال ما برای همه احترام قائلیم و فرقی نمی‌کند. دوره‌ای برای ما بسیار شلوغ بود ولی حالا دیگر اینطور نیست. مهم اتفاقی بود که افتاد. وقتی آدم پیوندی با مردمش برقرار می‌کند آن پیوند قلبی است و هیچ گاه از بین نمی‌رود.

صفوی زاده که از اولین مجریان برنامه قدیمی «به خانه برمی گردیم» بود در پاسخ به اینکه پیشنهادش به مدیران سازمان صداوسیما در حوزه اجراهای تلویزیونی برای ساخت برنامه های باکیفیت تر چیست؟ تاکید کرد: فکر می‌کنم الان نسبت به یکی دو سال اخیر اجراهای تلویزیون کمی بهتر شده اند. یکی دو سال پیش شرایط اجرا در تلویزیون خیلی جالب نبود ولی مدتی است گویا کمی بهتر شده و سلیقه مردم دستشان آمده است. به هر حال مهم مردم هستند که چه چیزی را دوست داشته باشند. وقتی ما توجه مردم را جلب می‌کنیم بحث فرق می‌کند. باعث افتخارمان است که مردم عزیز طی این سال‌ها ما را دیده‌اند و یادشان است و فراموش نشده‌ایم. کسی که کاری مثل بازیگری، مجری‌گری یا تهیه کنندگی را انتخاب می‌کند با آن شغل زندگی می‌کند و فقط برای گذران عمرش نیست. امیدواریم دیگران هم به این مدل زندگی افراد احترام بگذارند.

الهام صفوی زاده در پایان با یادی از برنامه قدیمی «جمعه ایرانی» به تهیه کنندگی سعید توکل، گفت: یادش بخیر برنامه «جمعه ایرانی» که تیم ما با آقای سعید توکل همراه بود و سالها با هم کار کردیم اما بعد از اینکه آقای توکل کار نکرد ما هم با گروه‌های بعدی دیگر کار نکردیم. امیدوارم در آینده برای همه ما اتفاقات خوبی رقم بخورد.

 الهام صفوی زاده متولد ۱۳۴۹ از مجریان قدیمی تلویزیون و رادیوست که توسط مادرش مهین تاج نیا وارد صداوسیما شد. او با اجرای برنامه «به خانه برمی گردیم» در تلویزیون شناخته شد و سپس اجرا در رادیو را ادامه داد. صفوی زاده به عنوان مجری در برنامه هایی چون «نگاه پنج»، «آدینه ها»، «شب بخیر تهران»، «مشاوران»، «جشن رمضان»، «رادیو هفت» و «صبح زندگی» حضور داشت. او در برنامه «جمعه ایرانی» به عنوان بازیگر سال ها فعالیت داشت.

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت