جبلی: مسیر تحول صداوسیما علی‌رغم شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها ادامه دارد

رئیس رسانه ملی عزم بدنه سازمان صداوسیما برای ادامه مسیر تحقق برنامه تحول را جدی خواند و بر ناکارآمدی شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها تأکید کرد.

جبلی: مسیر تحول صداوسیما علی‌رغم شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها ادامه دارد

پیمان جبلی که صبح امروز در دومین نشست افق تحول سخن می‌گفت، وجود وفاق و همدلی میان اصحاب رسانه ملی برای ایجاد و استمرار تحول را به عنوان واقعیت و ارزش برشمرد و تصریح کرد: به لطف خداوند منان، اهالی رسانه ملی همراه و همصدا در مسیر تحول قدم بر می دارند و موانع را پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: حرکت ما رو به جلوست و پیشرفت های فراوان و دستاوردهای کلانی محقق شده است. پیشرفت ها و دستاوردهایی که ریل گذاری تحولات بزرگ‌تر و بستر برکات و ثمرات درخشان تر را موجب خواهد شد.

رئیس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از این نشست که با حضور خانواده معظم شهدا و نویسندگان حوزه ادبیات شفاهی مقاومت، همچنین معاونین او و دیگر مدیران سازمان صداوسیما برگزار شد، با تأکید بر اینکه، وجود موانع و چالش‌های پیدا و پنهان ، هیچگاه حرکت تحولی سازمان را متوقف نخواهد کرد، گفت: ما به وجود موانع آگاه بودیم و سند تحول سازمان صداوسیما با اشراف بر موانع پیش بینی‌پذیر طراحی شده است.

او ادامه داد: واقف هم بودیم که برخی از اراده‌ها، دوستدار و خواهان تحول تریبون نظام جمهوری اسلامی نیستند؛ اما این اراده‌ها هیچ گاه قادر نیستند ما را از راهی که بدان قدم گذاشته ایم، مأیوس و منحرف سازند. از این رو، مسیر تحول را با قدرت می‌پیماییم.

جبلی: مسیر تحول صداوسیما علی‌رغم شیطنت‌ها و شایعه‌سازی‌ها ادامه دارد

جبلی شایعه سازی را یکی از نمودهای شیطنت توصیف کرد و گفت: شایعه‌پراکنی و حاشیه‌سازی‌هایی که تا همین دیشب نیز شاهد آن بودیم، اگر چه به نوعی مانع و مانع تراشی قلمداد می‌شود، اما در برابر آگاهی و عزم تحول خواه اصحاب رسانه ملی، کارکرد مؤثری ندارد.

معاون سیاسی رئیس صداوسیما تأکید کرد که دغدغه معاونت سیاسی در دوران جدید این سازمان، حرکت سندمحورانه است. 

علیرضا خدابخشی نیز با بیان اینکه سال‌ها بود که معاونت سیاسی در تهیه و تنظیم و پخش و نشر خبر، از سندمحوری به دور افتاده بود، اظهار کرد: ما در دوره تحولی، سندمحوری را مبنا قرار داده ایم.

وی افزود: آنچه اکنون و امروز برای معاونت سیاسی اهمیت و موضوعیت ناگزیر دارد، سندمحوری و نگاه و اتکا به اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی است.

خدابخشی پرداختن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را یکی از محورهای تحولی در عرصه خبر توصیف کرد و گفت: تلاش ما این است که با تهیه بسته‌های گزارشی و خبری، مردم ،چهره کشور و جامعه خود را در آینه امروز یا دیروز خود مشاهده کنند تا متوجه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول زمان شوند.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت