کارگردان «آتش سرد»: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم

رضا ابوفاضلی ـ کارگردان سریال در حال پخش «آتش سرد» ـ می‌گوید: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم.

کارگردان «آتش سرد»: همه ما به دنبال امنیت و ثبات هستیم

او که با «آتش سرد» اولین تجربه ساخت سریال تلویزیونی‌اش را پشت سر می‌گذارد، برای این روزهای مردم امنیت آرزو می‌کند و امیدوار است که آرامش در کشور برقرار باشد.

 

سریال «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضل و تهیه‌کنندگی علی مهام هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

 

رضا ابوفاضلی در پاسخ به اینکه چه آرزویی برای مردم کشورش دارد؟ گفت: همه ما به دنبال امنیت و ثبات در کشورمان هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم. دل نگرانی‌هایی که مردم این روزها دارند، به ویژه برای ما که قشر حساس جامعه هستیم و با هنر سر و کار داریم، قابل توجه است. امیدواریم هرچه زودتر ثبات و آرامش کامل به جامعه برگردد تا مردم روزهای خوشی را در پیش داشته باشند.

 

وی درباره پخش این سریال اظهار کرد: بازخوردهای سریال «آتش سرد» تا حدودی رضایت‌بخش بوده است. البته اگر در شرایط آرام‌تری سریال پخش می‌شد بهتر بود؛ البته که روایت یک قصه‌ و دلخوشی های اینچنین، می‌تواند حال مردم را بهتر کند.

ابوفاضلی درباره دشواری ساخت سریالش در زمان کرونا هم توضیح داد: ما در شرایطی کار را شروع کردیم که سال گذشته کرونا شدت گرفت و تقریبا همه عوامل درگیر شدند. تیم ما حدود ۱۵۰ نفر بود که همگی نگرانی‌هایی داشتیم و در نهایت بسیاری از دوستان پشت صحنه و مقابل دوربین گرفتار کرونا شدند و کارمان دچار وقفه‌های کوتاهی شد. حتی در یکی از لوکیشن‌های بیمارستان، روز اولی بود که می‌خواستیم آن بخش را بگیریم آقای مهدی سلوکی کرونا گرفت و مجبور شدیم آن قسمت‌ها را رها کنیم و از جایی دیگر شروع کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع همه گروه با کرونا دست و پنجه نرم کردیم اما نگذاشتیم کار متوقف شود تا اینکه توانستیم کار را به سرانجام برسانیم. انرژی مثبت دوستان پشت صحنه و مقابل دوربین دست به دست هم داد تا سریال در زمان مقرر خودش به پایان برسد. به عنوان کارگردان تمام توانم را پای کار گذاشتم و سعی کردم متن تصویب شده سریال به بهترین شکل به تصویر کشیده شود. 

 

کارگردان «آتش سرد» درباره دلایل به تعویق افتادن پخش سریالش هم توضیح داد: تصویربرداری بهمن ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و پس از آن مدتی درگیر مونتاژ و صداگذاری بودیم و قرار شد اواخر مرداد ماه قبل از ایام محرم سریال پخش شود اما به دلیل بازی همزمان آقای پرویز فلاحی‌پور در سریال های «بی نشان» و «آتش سرد»، گفته شد ممکن است این مساله به کار لطمه بخورد و ترجیح دادند اول سریال «بی نشان» را پخش کنند و بعد «آتش سرد».

این کارگردان در ادامه صحبت‌هایش از علی مهام، تهیه کننده سریال «آتش سرد»، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما و سیما فیلم به دلیل پشتیبانی ها و حمایت هایی که از کار داشتند تشکر کرد.

وی در پایان عنوان کرد که صحبت‌هایی برای ساخت سریالی جدید برای تلویزیون شده اما هنوز به قطعیت نرسیده است‌.

 

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت