توضیح درباره فایل صوتی بی بی سی درباره تجمعات

خبرگزاری تسنیم درباره فایل صوتی که بی‌بی‌سی ادعا می کند مربوط به یک مقام امنیتی کشور است، گزارشی منتشر کرده است.

توضیح درباره فایل صوتی بی بی سی درباره تجمعات

این خبرگزاری در این رابطه نوشت:

* پس از افشای فایل صوتی «رعنا رحیم‌پور» خبرنگار بی‌بی‌سی، این شبکه در اقدامی که به نظر می‌رسد واکنش به همین ماجرای رعنا رحیم پور است، مدعی شد به یک فایل صوتی دسترسی پیدا کرده که مربوط به یک مقام امنیتی است!

* این فرد که بی بی سی ادعا می کند مقام امنیتی کشور است می‌گوید کل محتوای تولید شده برای مهسا امینی در روزهای ابتدای  ۹۲ میلیون محتوا بود اما کل جمعیتی که این محتوا را تولید کرد ۳۵۰ هزار نفر بودند. وقتی این محتوا به ۲۰۲ میلیون محتوا رسید، ۴۷۰ هزار نفر تولیدکننده آن بودند  که ۷۰ درصدش از خارج کشور هدایت می‌شد.

 
* وی این اعتراضات را تلاقی حداکثری تمام آسیب‌های اجتماعی و ائتلاف با دشمنان خارجی می‌داند که اردوگاه عجیبی علیه ایران شکل گرفت و توضیح می‌دهد که براساس یک معادله امنیتی که جمعیت را ضرب در ۲۵ می‌کنند، نهایت ۸۵ هزار نفر در بهترین حالت کف خیابان آمدند که نیمِ نیمِ نیم درصد هم نبود.

* این فرد ابراز عقیده می‌کند که آمریکا از اپوزیسیون در تبعید ایران ناامید است و این جنبش ها سر ندارد و بی‌اعتمادی بین اپوزیسیون درباره ارتباط هرکدام از آنها با دستگاه اطلاعاتی داخل ایران وجود دارد.

* این شخص جنس اعتراضات را نه سیاسی بلکه از جنس نفرت، خشونت و آنارشی می‌داند که بعد از منفجر شدن کپسول هیجانات، آرام فرود می‌آمد اما بازگشایی دانشگاه‌ها در روز شنبه به از سرگیری تجمعات کمک کرد.
منبع: تسنیم
کد مطلب: ۳۶۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت