دزدی از روزنامه نگار آرژانتینی در جریان اجرای زنده در قطر

دومینیکه متسخر در حال اجرای برنامه زنده مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که از او دزدی شد.

دزدی از روزنامه نگار آرژانتینی در جریان اجرای زنده در قطر

دومینیکه متسخر، روزنامه نگار آرژانتینی به خاطر دزدی از او در جریان برنامه زنده که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را پوشش می داد شکایت کرد. ژ

گزارشگر شبکه "تودو نوتیسیاس" جریان این سرقت و حضور در اداره پلیس و شکایتش را در شبکه های اجتماعی به طور کامل توضیح داد. 

متسخر گفت: " تجربه من در قطر به دزدیدن کیف پولم ختم شد زمانی که در حال اجرای برنامه زنده بودم.  در اداره پلیس هستم و از من خواستند که شکایت کنم و به من اطمینان دادند که کیف پولم را پیدا خواهند کرد چون همه چیز تحت کنترل است. در کیف پولم علاوه بر پول، مدارک و کارت هایم بود و به همین خاطر نگران هستم." 

روزنامه نگار آرژانتینی افزود: "کیف قاپی بود و خشونتی در کار نبود." 

متسخر در ادامه اظهار کرد: " زمانی که کیفم را زدند متوجه نشدم. در یک لحظه مشغول رقصیدن بودم که فکر می کنم آن زمان دزدی اتفاق افتاد. مردم قطر می بینند که ما به اینجا آمده ایم، متوجه تفاوت ها می شوند و می خواهند از ما دزدی کنند. می خواستم برای خرید آب کیف پولم را در آورم و اکنون فهمیدم که اشتباه کردم." 

تجربه عجیب دومینیکه این بود که پلیس از او پرسید زمانی که سارق را دستگیر کردند می خواهد به چه شکلی مجازات شود. به نوشته مارکا، روزنامه نگار آرژانتینی در این رابطه گفت: "از من پرسیدند، می خواهی چگونه مجازات شود؟ چون ما آن سارق را پیدا خواهیم کرد، همه جا دوربین وجود دارد. من فکر کردم به خاطر ترجمه بد متوجه شده ام اما اصرار کردند تا من شکل مجازات را مشخص کنم. بخواهم سارق به پنج سال زندان محکوم شود یا دیپورت شود... من نمی خواستم مجازات را تعیین کنم تنها مدارک و کیف پولم را می خواستم. نمی خواستم جای قاضی باشم. بدنم مور مور شده بود چون احساس قدرت زیادی می کردم."

منبع: جی پلاس
کد مطلب: ۳۶۳۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت