جوابیه روابط عمومی صدا و سیما / اساسا صدا و سیما نمی تواند ۱۰ هزار میلیارد از آگهی های جام جهانی در بیاورد!

روابط عمومی معاونت سیما اعلام کرده درآمد شبکه سه سیما از پخش مسابقات جام‌جهانی ۱۰ هزار میلیارد تومان نیست.

جوابیه روابط عمومی صدا و سیما / اساسا صدا و سیما نمی تواند ۱۰ هزار میلیارد از آگهی های جام جهانی در بیاورد!

پیرو درج مطلبی با عنوان «درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی شبکه سه از پخش جام جهانی» از خبرآنلاین، امروز( چهارشنبه ۱۶ آذر)، روابط عمومی معاونت سیما جوابیه را منتشر کرد و در آن نوشت که درآمد ۱۰هزار میلیارد تومانی از از پخش مسابقات جام جهانی صحت ندارد. در ادامه متن کامل این جوابیه را می‌خوانید.

«باسمه تعالی

مدیر مسئول محترم خبرگزاری "خبرآنلاین "

سلام علیکم با احترام ، پیرو درج مطلبی با عنوان "درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی شبکه سه از پخش جام جهانی" ضمن تکذیب این خبر، مقتضی است برابر قانون، نسبت به درج پاسخ ذیل در آن خبرگزاری اقدام فرمائید؛

۱) برابر قانون، درآمدهای حاصل از تبلیغات بازرگانی در شبکه های تلویزیونی، مستقیما به حساب خزانه کل واریز شده و -هیچگونه وجهی به حساب شبکه های سیما واریز نمی گردد. لذا بدیهی است که شبکه سه سیما،وجهی بابت پخش تبلیغات بازرگانی در جام جهانی دریافت نکرده است .

۲) در خصوص اعداد و ارقام اعلام شده در خبر مذکور نیز، برابر پیگیری های انجام شده، ادعای درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی تبلیغات در برنامه های جام جهانی، اساسا کذب است و در ساختار بودجه سازمان صدا و سیما، تحقق چنین ارقامی که بیشتر از بودجه یک سال رسانه ملی است، آن هم فقط در ایام جام جهانی، امکان پذیر نیست و ادعای آن در قالب تیتر یک خبر، دور از انصاف است.

در پایان ضمن گلایه از همکاران رسانه ای با تیتر شائبه آفرین "درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی" شبکه سه سیما،امیدواریم همه ما به عنوان اصحاب رسانه، پایبندی مان به اخلاق حرفه ای را در عمل ثابت کرده و همکاران زحمت کش خود در بخش های مختلف رسانه ای را با درج اخبار و مطالب غیر مستند، مورد بی مهری قرار ندهیم .
روابط عمومی معاونت سیما»

در این گزارش نوشته شده بر اساس جدولی که سازمان صداوسیما منتشر کرده، در کمترین حالت درآمد صداوسیما از پخش آگهی بین مسابقات جام جهانی ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۴۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت