رئیس صدا و سیما: هنرمندان بی توجه به ارزش‌ها و فرهنگ نمی‌توانند به خوبی از ظرفیت رسانه ملی بهره برداری کنند

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما اظهار کرد: چهره‌ها و هنرمندانی که قدر این صحنه و ظرفیتی که برای آنان فراهم شده تا بتوانند هنرشان را به جامعه عرضه کنند و به ارزش‌ها، نیازها، خواسته‌ها، فرهنگ و تمدن و باور‌های جامعه‌شان خدمت کنند می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی استفاده کنند، اما اگر خودشان نخواهند از این ظرفیت استفاده کنند و نسبت به مسائل ذکر شده بی توجه باشند طبیعتا از این امکان و ظرفیت نمی‌توانند به خوبی بهره برداری کنند.

رئیس صدا و سیما: هنرمندان بی توجه به ارزش‌ها و فرهنگ نمی‌توانند به خوبی از ظرفیت رسانه ملی بهره برداری کنند

جبلی گفت: هنرمندان اگر بی توجه به کشور باشند نمی‌توانند به خوبی از ظرفیت رسانه ملی بهره برداری کنند.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما گفت: هنرمندان و رسانه دو بال فرهنگ در کشور را تشکیل می‌دهند.

وی اظهار کرد: رسانه از وجود هنرمندان متعهد استفاده می‌کند و به آن‌ها هم برای رشد و هم برای خدمت به مردم فضا می‌دهد.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: هنرمندان هم با استفاده از ابزار رسانه استعداد‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند خود را می‌توانند متجلی کنند. این دو بال همراه یکدیگر می‌توانند به جامعه و فرهنگ خدمت کنند که اگر هر یک مختل شود طبیعتا این هدف محقق نمی‌شود.

جبلی بیان کرد: چهره‌ها، هنرمندان و افرادی که ارزش این ظرفیت، قاب تصویر و این رسانه را به خوبی بدانند و از آن استفاده کنند می‌توانند کمک حال رسانه برای خدمت به جامعه و کشور باشند.

وی تصریح کرد: رسانه ملی همیشه قدردان چهره‌های هنری و کسانی که این رسانه را خانه خود دانستند، هست و به آن‌ها احترام می‌گذارد و از آن‌ها تجلیل و قدردانی می‌کند.

رئیس صدا و سیما اظهار کرد: چهره‌ها و هنرمندانی که قدر این صحنه و ظرفیتی که برای آنان فراهم شده تا بتوانند هنرشان را به جامعه عرضه کنند و به ارزش‌ها، نیازها، خواسته‌ها، فرهنگ و تمدن و باور‌های جامعه‌شان خدمت کنند می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی استفاده کنند، اما اگر خودشان نخواهند از این ظرفیت استفاده کنند و نسبت به مسائل ذکر شده بی توجه باشند طبیعتا از این امکان و ظرفیت نمی‌توانند به خوبی بهره برداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد مطلب: ۳۶۴۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت