روزنامه «همشهری» : مهران رجبی از پس حل کردن درگیری‌های ذهنی برمی‌آید / کسی مثل «پرواز همای»، نمی‌تواند آن را مدیریت کند

روزنامه همشهری نوشت: هنرمندان باید بدانند که این مدل رفتارها برای آنها در حکم خودکشی است. کسی اینگونه رنگ عوض کردن و ابراز ندامت و پرواز برگشت آنها را باور می‌کند. بهتر است اگر توانایی انتخاب جهت‌گیری مناسب را ندارند دست‌کم، سکوت کنند.

روزنامه «همشهری» : مهران رجبی از پس حل کردن درگیری‌های ذهنی برمی‌آید / کسی مثل «پرواز همای»، نمی‌تواند آن را مدیریت کند

روزنامه همشهری در واکنش به اظهارات جدید پرواز همای که از اجرای برنامه برای قاسم سلیمانی به میزبانی شهرداری تهرانی ابراز پشیمانی کرده و گفته غافلگیر شده بود، به کنایه خطاب به او گفته کارش در حکم خودکشی است و کسی رنگ عوض کردنش را باور نمی‌کند.

همای گفته که به گمان من قرار نبود خبر این اجرا و حضور در تالار وحدت به بیرون درز کند. اگر از منظر تفکرات پروازِ قصه، خواندن برای سردار دل‌ها عیب است و جای پشیمانی دارد، اگر از تعظیم در برابر فرزند این فرمانده محور مقاومت نادم است، پس چه تفاوتی بین علنی بودن جلسه و مخفی بودن آن وجود دارد؟ سؤال دیگر اینجاست؛ اگر او واقعا غافلگیر شده، چرا ادامه داده؟ وقتی دوربین صداوسیما و حضور خبرگزاری‌های رسمی را شاهد بوده چرا لب به اعتراض نگشوده؟

همشهری در ادامه نوشته است: به‌نظر مشکل اصلی جامعه هنری همین درگیری‌های ذهنی است؛ موضوعی که مهران رجبی از پس حل کردن آن برمی‌آید و کسی مثل پرواز همای نمی‌تواند آن را مدیریت کند. همین که تا کی می‌توانم یک روز کنار معاون اول رئیس‌جمهور عکس یادگاری بگیرم و خوشحال از رقم دریافتی قراردادم روی استیج تعظیم کنم و روز دیگر که شرایط آب و هوا عوض شد چهره‌ای فریب‌خورده به‌خود بگیرم و مجبور باشم رقم خوشحال‌کننده را پس بفرستم؟ هنرمندان باید بدانند که این مدل رفتارها برای آنها در حکم خودکشی است. کسی اینگونه رنگ عوض کردن و ابراز ندامت و پرواز برگشت آنها را باور می‌کند. بهتر است اگر توانایی انتخاب جهت‌گیری مناسب را ندارند دست‌کم سکوت کنند.

منبع: خبر آنلاین
کد مطلب: ۳۶۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت