بازیگر تمام‌رُخ: «مَکس» بهترین نقشی بود که می‌توانستم بگیرم

بازیگر نقش «مَکس» در سریال امنیتی «تمام‌رُخ» به کارگردانی محمود معظمی می‌گوید مَکس بهترین نقشی بود که می‌توانستم در این سریال بگیرم و آن را خیلی دوست داشتم.

بازیگر تمام‌رُخ: «مَکس» بهترین نقشی بود که می‌توانستم بگیرم

محمود ساعتی که پیشتر شاهد نقش‌آفرینی‌های او در مجموعه‌های امنیتی چون گاندو، سرجوخه و خانه امن بودیم در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: نمی‌شود بازی‌ام در این مجموعه‌ها را با بازی و کاراکتری که در تمام‌رُخ داشتم مقایسه کرد چون نقش بسیار پررنگی در این سریال داشتم و تجربه خیلی خوبی برای من بود.

این بازیگر که به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی هم تسلط داشته و در سریال تمام رخ نیز دیالوگ‌های بسیاری به این دو زبان با بازیگران ایرانی و خارجی دارد درباره ایفای نقش به زبان‌های خارجی در فیلم‌ها و سریال‌ها گفت: برای کسی که یک زبان خارجی را بداند بازی کردن و دیالوگ گفتن به آن زبان خیلی سخت نیست اگر چه در حین بازی از حیث تطبیق بازی با زبان خارجی که به آن دیالوگ گفته می‌شود سختی‌هایی نیز برای خودش دارد.

بازیگر نقش مَکس در مجموعه امنیتی تمام‌رُخ این را هم اضافه کرد که یک سری واژه‌ها و عباراتی در زبان فارسی وجود دارد که نمی‌شود آن را در بازی عینا به زبان خارجی برگرداند لذا از این حیث هم که ترجمه دیالوگ‌ها به طور معمول با خود بازیگر نقش‌های خارجی است، همین خود یکی از مصائب بازی به زبان‌های خارجی است و باید ترجمه خوبی از آن ارائه کرد.

محمود ساعتی و بهزاد خداویسی بازیگران سریال تمام‌رُخ به کارگردانی محمود معظمی
محمود ساعتی و بهزاد خداویسی بازیگران سریال تمام‌رُخ به کارگردانی محمود معظمی

وی در این باره که آیا تمام‌رُخ توانسته مخاطبان را برای تماشای این مجموعه جذب کند گفت: تا حدودی مجموعه تمام‌رُخ توانسته از این حیث موفق باشد اما باید دید نظر مخاطبان چیست.

ساعتی می‌گوید مَکس نقش بسیار خوبی بود و توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم و با مروری که بر دیگر نقش‌های این مجموعه داشتم دیدم که این بهترین نقشی بود که می‌توانستم بگیرم و در آن ایفای بازی کنم.

محمود ساعتی و آرش آصفی بازیگران سریال تمام‌رُخ به کارگردانی محمود معظمی  
محمود ساعتی و آرش آصفی بازیگران سریال تمام‌رُخ به کارگردانی محمود معظمی

وی درباره خالق تمام‌رُخ هم گفت: محمود معظمی به عنوان یک کارگردان سریال امنیتی عملکرد خوبی داشت. فیلمنامه ضعف‌هایی داشت اما کارگردان کار توانست این ضعف‌ها را بپوشاند.

ساعتی گفت: این مجموعه از سوی عده‌ای که پای ثابت تلویزیون هستند با استقبال خوبی همراه بوده اما در مورد تمامی مخاطبان نمی‌شود چنین قضاوتی داشت و باید دید که در نهایت چقدر مخاطب پذیر خواهد بود.

پخش مجموعه تلویزیونی تمام‌رُخ در ۳۰ قسمت از سوم دی، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما آغاز شده است.

در این مجموعه که موضوع آن تحریم و تروریسم اقتصادی است، رحیم نوروزی، آرش آصفی، مهدی سلوکی، معصومه بافنده، شیدا یوسفی، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی، بهزاد خداویسی، علیرام نورایی، مهدیه نساج، مهوش وقاری، سپیده مرادپور، مانی رحمانی، سولماز حصاری، وحید نفر و کاظم هژیرآزاد ایفای نقش می‌کنند.

در این مجموعه، پیمان که داروسازی موفق است، گریزان از محیط سرد خانه، به محیط کار پناه می‌برد و درصد افزایش موقعیت خود در محیط کار است. او برای نیل به این منظور، در ماموریتی برون‌مرزی، به سایت داروسازان فرانسوی وارد می‌شود. ماحصل فعالیت او در این سایت، آشنایی با زن جوان داروسازی به نام بریژیت است. این ارتباط باعث می‌شود بیشتر از قبل، از همسر خود دور شده و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد.

 
 
منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۵۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت