آیا «خندوانه» و «دورهمی» به زودی به آنتن برمی‌گردند؟

پیمان جبلی درباره حل مشکل سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی و سرنوشت «خندوانه» و «دورهمی» اظهارنظر کرد.

آیا «خندوانه» و «دورهمی» به زودی به آنتن برمی‌گردند؟

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر نزول سطح کیفی سریال‌های تلویزیونی اظهار کرد: «سریال‌هایی که هم اکنون از تلویزیون پخش می‌شوند، کارهای درخورتوجه و خوبی هستند که حتی ما تصمیم به تغییر شیوه پخش بعضی از آن‌ها گرفتیم و برخی از کارهای جذاب را به صورت هفتگی به پخش درآوردیم. حتما باید دنبال ارتقای کیفیت مجموعه‌های نمایشی‌مان باشیم.»

او با بیان این که بالطبع ما مجموعه‌ای از کارهایی را که از دوران قبل   مانده است باید به سرانجام می‌رساندیم،افزود: «آثاری هم در نوبت پخش قرار گرفته است که در نوروز و ماه مبارک رمضان شاهد پخش آن خواهیم بود. «جشن سربرون» کار فاخری است که پخش خواهد شد.»

رئیس سازمان صداوسیما درباره حل مشکل پخش سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی نیز بیان کرد: «درباره مشکلاتی که «سرزمین کهن» داشته است اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و حتما خبرهای خوبی درباره آن خواهیم داشت؛ مجموعه‌ای که با هدف معرفی قهرمانان بختیاری ساخته شده، سعی می‌کنیم در کنار چالش‌های جدی که در زمینه تامین منابع ساخت مجموعه‌های فاخر با آن روبه‌رو هستیم، ارزش کیفی کار پایین نیاید و آن استانداردهای کیفی را رعایت کنیم.»

پیمان جبلی در پایان در پاسخ به این که آیا «خندوانه» و «دورهمی» به تلویزیون بازمی‌گردند یا خیر، تلویحا اعلام کرد که این اتفاق حداقل به زودی نخواهد افتاد.

وی اظهار کرد: «ما برنامه‌های تلویزیونی متنوعی داریم. کارهایی با خلاقیت‌ها و ایده‌پردازی‌های جدید که ان‌شاءا... روی آنتن خواهند آمد و از آن‌ها هم رونمایی خواهیم کرد.»

منبع: ايسنا
کد مطلب: ۳۶۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت