سری جدید «شهروند و مافیا» در ۳ فصل روی آنتن می‌رود

سری جدید «شهروند و مافیا» در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

سری جدید «شهروند و مافیا» در ۳ فصل روی آنتن می‌رود

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی مدیر تولید و امیرعباس اشرف مدیر تامین برنامه این شبکه با حضور در محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» از روند تولید این برنامه بازدید کردند.

در این بازدید خوشرو مطرح کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد، در فصل اول «شهروند و مافیا» تلاش کردیم تا با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش هایی از قبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارایه دهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند.

مدیر شبکه نسیم افزود: برنامه ای نظیر مافیا سبب می شود تا در یک نشست دوستانه برای پیدا کردن شهروند و یا مافیا علاوه بر سرگرم‌کننده بودن آن، شرکت کنندگان با استدلال هایی که مطرح می کنند، اعتماد به نفس و بیان خود را تقویت و قدرت ببخشند و تکنیک ها از این قبیل را به مخاطب اموزش دهند.

سلطانی تهیه کننده «شهروند و مافیا» نیز در جریان این بازدید بیان کرد که سری جدید برنامه در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

در فصل اول که هم اکنون در ۳۷ قسمت روی آنتن این شبکه است سعی شده تا با بار نمایشی و طنز و استفاده از آیتم های پشت صحنه اوقات مفرحی برای بینندگان ایجاد شود. این برنامه، روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم در حال پخش است. همچنین فصل دوم این مسابقه به نقد اجتماعی پرداخته و در فصل سوم با دعوت از اصناف و کارکترهای مختلف پخش خواهد شد.

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت