آغاز پخش «نون خ۴» از سه‌شنبه؛ پخش «گیل‌دخت» در دو روز آخر هفته

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

آغاز پخش «نون خ۴» از سه‌شنبه؛ پخش «گیل‌دخت» در دو روز آخر هفته

سریال «نون خ ۴» با طی مراحل پس از تولید این روز‌ها برای پخش نوروزی آنتن شبکه یک از اول فروردین ماه ۱۴۰۲ آماده می‌شود و با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان پخش این سریال در این ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود و مطابق معمول پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی‌بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجرا‌های ریز و درشتی را رقم می‌زند.»

در سری جدید این مجموعه سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی عبدالهی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۶۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت