شعبده باز انگلیسی با «شومن» برمی‌گردد

درن براون تردست و روان‌کاو انگلیسی با اولین نمایش زنده تلویزیونی «شومن» به کانال ۴ تلویزیون انگلیسی برمی‌گردد.

شعبده باز انگلیسی با «شومن» برمی‌گردد

درن براون که به دلیل ذهن‌خوانی‌هایش، قدرت ماوراءالطبیعه به او نسبت داده می‌شود، برای نخستین بار در سه سال اخیر با برنامه زنده و تعاملی تک نفره‌اش به کانال ۴ انگلیس رفت.

این در عین حال نقاش و نویسنده شک‌گرا که به خاطر حضورش در برنامه‌های تلویزیون مانند تریک آو مایند و مایند کنترل، اجراهای روی صحنه و حافظه تصویری شهرت یافته، رابطه طولانی با پخش کننده دارد و در سال ۲۰۲۰ با برنامه ویژه درن براون، ۲۰ سال کنترل ذهن: زنده در این کانال حضور داشت.

براون در برنامه تلویزیونی درن براون: مایند کنترل بود که به عنوان یک ذهن‌خوان شهرت یافت. او کتاب‌های مخصوص شعبده‌بازان حرفه‌ای و همچنین برای مخاطب عام نوشته‌ است.

شومن به‌عنوان شخصی‌ترین و احساسی‌ترین نمایش براون تا به امروز شناخته می‌شود، بر موضوعاتی تمرکز دارد که چگونه مشکلات زندگی مردم را به هم نزدیک می‌کند و با دقت زندگی می‌کند.

نیم میلیون نفر در طول برگزاری شومن در سالن‌های نمایش در سراسر انگلستان حضور یافتند. این نمایش به مدت ۱۴ هفته در تئاتر آپولو لندن برگزار شد و در اوایل این ماه به پایان رسید.

براون می‌گوید شومن بهترین بازخورد را در بین تمام برنامه‌هایی که اجرا کردم، برایم داشت و از خواندن و شنیدن پاسخ های مردم به این برنامه بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.

او افزود: این پروژه بسیار شخصی در کانال ۴ فوق العاده خواهد بود. کانال ۴ به طور مداوم به من این آزادی خلاقانه را داده است تا مرزها را پیش ببرم و تا آنجا که ممکن است نوآوری کنم.

درن براون: شومن اواخر ماه آوریل از شبکه چهار تلویزیون انگلیس پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت