بهروز مفید: مجموعه «مهیار عیار» برای رمضان ۱۴۰۳ آماده می‌شود

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «مهیار عیار» با اشاره به آغاز تصویربرداری این مجموعه از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بر این است سریال را برای رمضان سال ۱۴۰۳ آماده و روانه آنتن کنیم.

بهروز مفید: مجموعه «مهیار عیار» برای رمضان ۱۴۰۳ آماده می‌شود

بهروز مفید درباره تازه‌ترین خبرهای از مجموعه مهیار عیار، اظهار داشت: طرح سریال «مهیار» ۳ سال پیش از طرف سیمافیلم به بنده پیشنهاد شد که وقتی خواندم نقطه نظراتی داشتم و با نویسنده صحبت کردم و تصمیم گرفتیم داستان مهیار که قصه راهزنی است که بر اثر یه اتفاق، تغییر منش و روش می‌دهد را در دوران صفویه روایت کنیم تا مخاطب در کنار تماشای منش جوانمردی قهرمان قصه با آن دوران تاریخی کشورمان نیز را آشنا شود.

وی با بیان اینکه از امرالله احمدجو هم در بخش دیالوگ‌نویسی استفاده کردیم تا به غنای کار افزوده شود، ادامه داد: یک سالی است که فیلم‌نامه کامل شده و بعد از ۶ ماه که پیش تولید زمان برد از ۱۷ فروردین فیلمبرداری را کلید زده‌ایم.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی مهیار عیار درباره لوکیشن‌های مورد استفاده در تولید این مجموعه نیز افزود: در شهرک سینمایی غزالی و بخشی از کاشان قطعا فیلمبرداری خواهیم داشت و در ادامه نیز احتمالا از قزوین هم برای لوکیشن استفاده کنیم.

مفید ادامه داد: زمان اولیه تعریف شده برای پروژه ۱۰ ماه بوده است که ما هم نهایتا ۱۱ تا ۱۱ ماه و نیم فیلمبرداری را تمام خواهیم کرد تا با تدوین کار بتونیم آن را برای پخش از تلویزیون در رمضان ۱۴۰۳ آماده کنیم.

وی گفت: مجموعه مهیار عیار در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد که داستان‌های متفاوتی را در هر یک یا ۲ قسمت پیگیری می‌کند. خیلی نمی‌شود به آن گفت که هر قسمت یک اپیزد است چرا که شخصیت اصلی داستان زنجیره‌ای به تمام قصه وصل است.

بهروز مفید: مجموعه «مهیار عیار» برای رمضان ۱۴۰۳ آماده می‌شود

مفید تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های سریال مهیار عیار این است که ما توجه خاصی به بحث مستشرقین و جهانگردانی داریم که از اروپا به سمت ایران می‌آمدند و تحت تاثیر فرهنگ و تمدن ایران قرار می‌گرفتند.

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی مهیار عیار خاطرنشان کرد: داستان سریال اتفاقاتی است که در شهر اصفهان می‌گذرد و مهیار آنها را حل می‌کند.

بهروز مفید، تهیه کننده، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی هشت و نیم دقیقه، یک وجب خاک و مجموعه بیگانه ای با من است فعالیت داشته است.

سریال تلویزیونی مهیار عیار که محمدرضا نیکو فیلمنامه آن را به نگارش درآورده در شبکه دو سیما ساخته خواهد شد و کارگردانی آن را سیدجمال سیدحاتمی برعهده دارد.

کامران تفتی، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، آشا محرابی، صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی‌پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در این سریال نهایی شده است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۶۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت