احسان مهدی مطرح کرد؛

پربیننده‌ترین برنامه سحرگاهی سیما فقط برای بچه‌ها نیست/ متفاوتیم!

احسان مهدی بازیگر برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» که براساس آمار تلوبیون بیشتر بیننده را به خود جذب کرده است، درباره ویژگی‌های این برنامه سخن گفت.

پربیننده‌ترین برنامه سحرگاهی سیما فقط برای بچه‌ها نیست/ متفاوتیم!

احسان مهدی بازیگر برنامه «سر سفره خدا» برنامه سحرگاهی شبکه کودک که امسال توانست در تلوبیون رتبه اول پربیننده ها را در میان برنامه‌های بزرگسال به دست آورد به خبرنگار مهر بیان کرد: «سر سفره خدا» هشتمین سال است که روی آنتن می‌رود و امسال به نوعی کامل‌ترین مدل این برنامه روی آنتن رفت و شاید این در پربیننده شدن برنامه بی تأثیر نبود.

وی اضافه کرد: سال اول من و حامد مدرس بودیم که او اجرا را بر عهده داشت سال بعد چند قسمت امیر سهیلی مهمان شد. سال بعد محرم و اربعین برنامه داشتیم و امسال شهرام شکیبا اجرا و ما بازیگر بودیم که به نوعی ترکیب کاملی بود. یکی دو بار در این سال‌ها برنامه با نام ماه طلایی» روی آنتن رفت و امسال دوباره با همان نام اولیه به تولید رسید.

این بازیگر با اشاره به حضور در ویژه برنامه تحویل سال شبکه کودک گفت: امسال برای اولین بار ویژه برنامه تحویل سال را هم داشتیم و از ۹ شب تا دو و نیم بامداد پخش داشتیم. آنجا حامد مدرس خبر داد که در برنامه «سر سفر خدا» با چه کاراکتری به برنامه می‌آید و الان نقش یک عمو را بازی می‌کند.

سال اول فکر می‌کردیم کارمان بیهوده است

مهدی درباره اینکه کودکان این برنامه را از تلوبیون می‌بینند یا آن وقت سحر بیدار هستند پاسخ داد: اتفاقاً خود برنامه را هم می‌بینند. ما سال اول فکر می‌کردیم کار بیهوده‌ای انجام می‌دهیم و فکر می‌کردیم کودک، آن زمان خواب است. مخصوصاً که نمایش زنده اجرا می‌کردیم، بازی می‌کردیم و دکور آن‌چنانی داشتیم و فکر می‌کردیم این کارها دیده نمی‌شود. آن زمان با خودمان می‌گفتیم کاش افطار بودیم ولی از همان اولین سال بازخوردها را دیدیم و فهمیدیم چقدر مخاطب داریم.

پربیننده‌ترین برنامه سحرگاهی سیما فقط برای بچه‌ها نیست/ متفاوتیم!

این بازیگر یاداور شد: اتفاق ویژه امسال این بود که از بزرگترها هم بازخورد داشتیم مثلاً بزرگترهایی که کودک ندارند اما برنامه را می‌بینند و بازخورد می‌دهند. یا عده‌ای کانال‌ها را بالا و پایین می‌کنند تا ببیند هر شبکه چه دارد و شاید وقتی به این شبکه می‌رسند روی این شبکه نگه می‌دارند. حتی برخی از بزرگترها می‌گفتند که با صدای خنده کودکشان که تلویزیون را روشن کرده و این برنامه را می‌بینند از خواب بیدار شده‌اند. به هر حال ما در این برنامه نمایش داریم یک قسمت‌هایی از برنامه طنز است و قسمت‌هایی هم در سر و کله هم می‌زنیم و برای کودکان خوشایند است.

می‌پرسند ساعت چند سحری می‌خوریم؟

وی اضافه کرد: اتفاق جالب دیگر امسال این بود که خیلی از دوستان از شبکه‌های دیگر که خودشان هم کودک دارند هم برنامه ما را دیده بودند. یا یکی از قسمت‌ها، معاون سیما با بچه‌های خودش هم به پشت صحنه برنامه آمده بود و همه اینها فیدبک های خوبی داشت.

پربیننده‌ترین برنامه سحرگاهی سیما فقط برای بچه‌ها نیست/ متفاوتیم!

مهدی درباره زمان رفتن به لوکیشن برنامه توضیح داد: ما هر شب از ساعت ۱۱ به لوکیشن برنامه می‌رویم تا تمرین را شروع کنیم، ساعت یک و نیم بامداد سحری می‌خوریم که خیلی از بچه‌ها برایشان سوال است که چه ساعتی غذا می‌خوریم. بعد گریم می‌شویم گریم حامد مدرس از همه زودتر شروع می‌شود چون گریم او سنگین‌تر است و بعد گریم دیگر بازیگران انجام می‌شود. با تمرین‌هایی که داریم موقعیت‌هایی کم و زیاد می‌شود، آزمون و خطا کرده و بعد ساعت ۳ روی آنتن می‌رویم تا ۵ صبح که برنامه تمام می‌شود.

برنامه «سر سفره خدا» به تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد هر سحر از شبکه کودک پخش می‌شود.

 

منبع: مهر
کد مطلب: ۳۶۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت