رئیس صداوسیما: این‌که بعضی از هنرمندان تمایلی به همکاری با صداوسیما ندارند، ما اصرار و اجباری نداریم

پیمان جبلی رئیس سازمان صداو سیما گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب‌ برای جامعه استفاده کنیم.

رئیس صداوسیما: این‌که بعضی از هنرمندان تمایلی به همکاری با صداوسیما ندارند، ما اصرار و اجباری نداریم

رئیس سازمان صداو سیما گفت: آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجارهای پذیرفته شده در جامعه باشند، باز است.

پیمان جبلی درباره این‌که برخی معتقدند امسال برنامه‌های نوروزی و سال تحویل صداوسیما آن‌طور که باید و شاید برای مخاطبان این سازمان راضی‌کننده نبوده است، آیا آسیب‌شناسی لازم در خصوص این برنامه‌ها صورت خواهد گرفت، گفت: خوشبختانه ما بازخورد اولیه‌ای که از برنامه‌های صداوسیما در ایام سال نو و نوروز که همزمان با ماه مبارک رمضان است، داشته‌ایم هم امیدوار‌کننده است و هم به نظر می‌رسد بسیار قابل توجه از چند جهت است. از این جهت امیدوارکننده است که این استقبال و بازخورد اولیه‌ی خوبی که از مخاطبان گرفته‌ایم، همکاران ما را ترغیب می‌کند برای ادامه مسیر با همین رویکرد و ساز و کاری که در پیش گرفته‌اند، کار را دنبال کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: همیشه گفته‌ایم رسانه ملی متعلق به همه مردم و هنرمندان است، متعلق به افرادی است که عشق به کشور و مردم دارند. کسانی علاقه به تولید محتوا و کار رسانه ملی دارند و این به طور طبیعی محصور در یک تعداد خاصی نمی‌شود.

وی ادامه داد: الحمدالله ظرفیت‌های بسیار خوبی از هنرمندان، عوامل تولید، مجریان و به صورت کلی فعالان حوزه هنر وجود دارند که ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و سعی کردیم همین کار را در برنامه‌های نوروزی انجام دهیم.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان این‌که در عین حال ما از نقدهای منصفانه استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: ان‌شاالله با همدلی و هم‌افزایی با همه بخش‌های فرهنگی کشور بتوانیم محتوای بهتر، جامع‌تر و مناسب‌تر ارائه دهیم و این کار را انجام خواهیم داد.

جبلی درباره این‌که در چند سال اخیر شاهد عدم همکاری برخی کارگردانان و هنرمندان با سازمان صداوسیما بودیم. اگر این عده خواهان همکاری مجدداً با رسانه ملی باشند، نظر این سازمان چیست، گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب‌ برای جامعه استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: در عین حال قطعا ما استعدادها و ظرفیت‌ها را محدود در برخی از افراد نخواهیم کرد و نمی‌کنیم.

 

جبلی تاکید کرد: همانطور که گفته شد آغوش رسانه ملی بر همه هنرمندان و افرادی که علاقه به مردم، کشور، جامعه و هنجارهای پذیرفته شده در جامعه داشته باشند، باز است اما در این بین از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدید به ویژه در عرصه‌های مغفول مانده حوزه فرهنگ هیچ وقت غفلت نخواهیم کرد و از آنها هم استفاده خواهیم کرد.

منبع: انتخاب
کد مطلب: ۳۶۷۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت