«تب و تاب» سریال جدید شبکه دو در بهار 1402

سریال «تب و تاب» در اردیبهشت ماه با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی به شبکه دو می‌آید.

«تب و تاب» سریال جدید شبکه دو در بهار 1402

 سریال «تب و تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گفته روابط عمومی فیلم، در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند در قالب ملودرام‌های اجتماعی روایت شود.

طی دو سال اخیر سریال‌های متنوعی از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده‌اند اما به ندرت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند. عموم این سریال‌ها از ضعف تکنیکی و ساختاری رنج می‌بردند و به واسطه همین موضوع در بیان محتوای مورد نظر خود الکن می‌ماندند.

سریال‌هایی که طی دو سال گذشته در شبکه‌های سیما پخش شده‌اند عموما در جذب مخاطب به موفقیتی نرسیده‌اند، بی شک پرداختن به «سبک زندگی ایرانی اسلامی» بسیار موضوع مهم است و می‌تواند به وضعیت فرهنگی کشور کمک کند اما این در صورتی است که سریال از لحاظ فرم و ساختار نیز در وضعیت مطلوبی باشد.

بزرگ‌ترین ضعف این گونه سریال‌ها فقدان قصه جذاب و گیرا، شخصیت پردازی و ... است که از لحاظ فرم و شیوه روایت نیز ناتوان هستند و از این رو است که نمی‌توانند جذابیتی برای مخاطب ایجاد کنند. 

باید منتظر ماند تا بعد از پخش چند قسمت عیار سریال «تب و تاب» را سنجید.

سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که در اردیبهشت ماه روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

منبع: فارس
کد مطلب: ۳۶۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت