درآمد ۱۵ میلیون تومانی با یک میکروفن!

رکنا نوشت: اجرای طرح درآمدزایی ویژه آپارات که مدتی است در این وبسایت اشتراک ویدئو راه اندازی شده، بسیاری از کاربران این سایت، درآمدهای ماهیانه جالب توجهی را جذب کرده‌اند.

درآمد ۱۵ میلیون تومانی با یک میکروفن!

کاربرانی که در حوزه‌های مختلف اقدام به ساخت و انتشار ویدیو کرده و هر کدام از آنها دنبال کننده‌هایی دارند.

مختلف اقدام به ساخت و انتشار ویدیو کرده و هر کدام از آنها دنبال کننده‌هایی دارند. بسیاری از این افراد، مردمان معمولی اطراف ما هستند که بر پایه یک تخصص یا مهارت، به تولید ویدئو و اشتراک گذاری آن در آپارات اقدام می‌کنند. محمد شکری، یکی از کاربرانی است که به گفته خودش با یک میکروفون توانسته بیشتر از ۲۳ هزار نفر را با خود همراه کند و در گروه پرمخاطب‌های آپارات قرار دارد. او که در حوزه معرفی فیلم، سریال و مستند چند سال است به صورت مستمر فعالیت می‌کند، از اردیبهشت ۹۹ وارد آپارات شده و حالا به طور میانگین ماهیانه حدود ۱۵ میلیون تومان درآمد دارد، با ویدئوهایی ترکیبی از آنونس فیلم و سریال‌های خارجی و متن و صدای خودش.

شکری در خصوص حضورش در این فضا می‌گوید: من همیشه به واسطه علاقه‌ام به دنیای فیلم و سریال، این حوزه را دنبال و خیلی وقت‌ها به دوستانم آثار روز را معرفی می‌کردم. پس از مدتی تصمیم گرفتم تا در آپارات این جریان را پیش ببرم و الان بیشتر از سه سال است که در آپارات فعالیت می‌کنم.

محمد ۲۹ساله ادامه می‌دهد: من کارم در آپارات را از تهران شروع کردم اما الان یک سال است که رشت هستم و بخشی از هزینه‌های زندگیم را از طریق همین فضا تأمین می‌کنم، اتفاقی که به خصوص در همین مدت که ساکن رشت شدم، خیلی به من کمک کرده به طوری که این روزها همسرش هم در همین فضا و در صفحه دیگری مشغول شده.

شکری در پاسخ به میزان زمانی که برای تولید محتوا صرف می‌کند، هم گفت: مدتی است که گاهی روزی ۶ محتوا تهیه و بارگذاری می‌کنم، که یکی از آنها طولانی‌تر از بقیه است و برای همین مقدار فعالیت حدود ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌گذارم.

به عقیده او استمرار در هر حوزه‌ای که هر فردی سراغش می‌رود، می‌تواند باعث شود تا زودتر به درآمدزایی و همراه کردن مخاطبان برسد: «خیلی وقت‌ها برخی‌ها دنبال نتیجه گرفتن سریع هستند و زود ناامید می‌شوند اما در هر فضایی با صبر و استمرار می‌توان نتیجه گرفت، به خصوص آپارات که در دو سال اخیر رشد خوبی داشته و اتفاقات جالب توجهی را رقم زده است.»

او در پایان می‌گوید: خود من در فضاهای مختلفی تولید محتوا را تجربه کرده‌ام اما آپارات جای پیشرفت زیادی دارد، مثلا در طرح ویژه درآمدزایی خیلی از فعالان انگیزه بیشتری برای ادامه مسیرشان گرفتند. در کل از آنجایی که حضور و پیشروی در این فضا به امکانات ویژه‌ای نیاز ندارد و هر مهارت و اتفاقی بنا به سلیقه هر فرد می‌تواند سوژه فعالیت او باشد، می‌توان گفت که این مجموعه فرصت خوبی در حوزه درآمدزایی و همراه کردن دنبال‌کنندگان برای علاقه‌مندان به تولید محتوا است.

کد مطلب: ۳۶۷۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت