بازگشت به روزهای اوج تلویزیون با بازگشت سرمایه های انسانی

مراسم رونمایی از «مجله دیداری نو» در موزه فرش ایران با حضور چهره های سیاسی و فرهنگی و تهیه کنندگان رسانه های دیداری برگزار شد و احمد زالی تهیه کننده سینما و تلویزیون، در حاشیه این مراسم درباره ساخت فصل دوم سریال کمدی «خوشنام» توضیح داد.

بازگشت به روزهای اوج تلویزیون با بازگشت سرمایه های انسانی

با توجه به استقبال فراوان مخاطبان از سریال کمدی «خوشنام»، احمد زالی تهیه کننده «خوشنام»، در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از مجله «دیداری نو» درباره ساخت فصل دوم این سریال کمدی گفت:

بعد از اینکه سریال «خوشنام» از سوی مخاطبان به عنوان بهترین کمدی سال 1401 انتخاب شد، به اتفاق کارگردان روی دو سه تا طرح برای ساخت فصل 2 سریال کار کردیم و فصل دوم این سریال و طرح آن آماده است ولیکن قبل از هرچیزی باید اراده تلویزیون را برای انجام این مسئله داشته باشیم. جای تعجب است زمانی که سریالی در تلویزیون بین تماشاگران  به عنوان بهترین سریال کمدی شناخته می شود چرا نباید فصل 2 آن ساخته شود. فعلا در واقع طرح پیشنهاد کرده ایم و منتظر پاسخ سازمان صدا و سیما هستیم.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «نامه آخر»، در پاسخ به اینکه آیا علت ساخته نشدن فصل جدید یک سریال پرطرفدارتغییر سلیقه مدیران است، توضیح داد: خیلی برای من هم جذاب است که بدانم مبنای تغییر سلیقه مدیران بر اساس چه نظرسنجی‌ای ذائقه تماشاچی تغییر کرده است. زمانی که مخاطبان بارها و بارها نشان می دهند امثال این سریال و کمدی های موفق را دوست دارند چرا باید راه تجربه شده را رها کنیم و به سراغ تجربه های جدیدی برویم که باید ابهام و تردید وارد آن شویم.

احمد زالی در خصوص تولیدات جدید گفت: یک کار جدی در حوزه هویت ملی و هویت ایرانی کار کردیم که خیلی نیازمند شرایط روز جامعه است، طرح آن را ارائه کردیم و منتظر پاسخ سازمان صدا و سیما هستیم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه برسیم. ما هم کار کمدی و هم کار جدی ارائه کردیم و باید به هر حال سلیقه مدیران به یک سمت و سویی باشد که تکلیف تولید کنندگان هم مشخص باشد وگرنه این سردرگمی و بلاتکلیفی به نفع هیچ کس نیست.

تهیه کننده سریال «خوشنام» با بیان اینکه به ژانر ورزش نگاه ویژه ای نشده است ادامه داد: طرح اخیری که ارائه کردیم  یعنی طرح هویت ملی، ژانر اصلی آن بر مبنای ورزش و ژانر کشتی بود که ورزش اول و ملی ما است می باشد و ورزشی است که سال ها مورد غفلت قرار گرفته است و خروجی های ورزشکاران ما از کشتی به فوتبال و سایر ورزش ها تبدیل شده است. ما نیازمند تولید اثر در این حوزه و ترغیب نوجوانان به ورزش اول یعنی کشتی هستیم.

احمد زالی در پایان بیان کرد: ما باید سرمایه های تلویزیون را که در این چند سال گذشته کوچ داده ایم برگردانیم، یادمان نرود که اصلی ترین سرمایه هر سازمانی، سرمایه انسانی آن است ما اگر سرمایه های ارزشمند انسانی سازمان صدا و سیما را که در این یکی دو سال گذشته به دلایل مختلف از دست داده ایم به تلویزیون دعوت کنیم و برگردانیم، حتما تلویزیون دوباره می تواند به روزهای اوج خودش بازگردد.

منبع: برنا
کد مطلب: ۳۶۸۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت