بررسی کاربران فارسی زبان تردز

شبکهٔ اجتماعی اینستاگرام تردز که به تازگی توسط شرکت متا رونمایی شد و در دسترس عموم قرار گرفت؛ در کمتر از یک هفته توانست به آمار بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر برسد.

بررسی کاربران فارسی زبان تردز

مجموعه پایش فضای مجازی لایف‌وب تعداد اکانت‌های فارسی زبان تردز را مورد بررسی قرار داده است که در این مطلب به جزئیات آن گزارش می‌پردازیم.

زمان معرفی شبکهٔ اجتماعی تردز درست پس از اعلامٔ ایلان ماسک در رابطه با ایجاد محدودیت برای استفاده از توییتر برای جلوگیری از ایجاد مدل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین جلوگیری از دستکاری فضای توییتر بود؛ در پی بیانیهٔ ایلان ماسک تعداد قابل توجهی از کاربران توییتر نارضایتی خود را نسبت به این تصمیم ابراز و اعلام مهاجرت از توییتر کردند بنابراین عدهٔ زیادی، محدودیت‌های توییتر را دلیل ورود حجم زیادی از کاربران در مدتی کوتاه به تردز می‌دانند.

عضویت راحت در Threads از طریق آی‌دی اینستاگرام هر کاربر نیز یکی دیگر از دلایل مهمی است که استقبال کاربران از تردز افزایش داده است.

از تعداد کاربران عضو شده در تردز و سایر آمارهای جهانی در بسیاری از رسانه‌های خارجی و داخلی می‌توانید بخوانید اما لایف‌وب گزارشی اختصاصی از کاربران فارسی‌زبان تردز برایتان دارد؛ با لایف‌وب همراه باشید.

کاربران فارسی زبان چقدر از شبکهٔ اجتماعی تردز استقبال کرده‌اند؟

 

1

بررسی‌های لایف‌وب نشان می‌دهد حدود ۴۰٪ از صفحات فارسی‌زبان اینستاگرام که بیش از ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارند، به تردز پیوسته‌اند.

2

آمارهای مربوط به صفحات اینستاگرامی با بیش از ۳ میلیون فالوور قابل توجه است؛ برای صفحاتی با بیش از ۳ میلیون فالوور، آمار پیوستن به تردز به نزدیک به ۵۰ درصد می‌رسد.

 

کاربران فارسی زبان تردز بیشتر در کدام حوزه‌ها فعال هستند؟

3

از میان صفحات اینستاگرامی با بیش از ۳ میلیون دنبال‌کننده که به تردز پیوسته‌اند:

۴۵٪ سلبریتی، ۱۵٪ اینفلوئنسر، ۹٪ فعال در حوزه سرگرمی، ۸٪ فعال در زمینه مدل‌ها و مد و زیبایی، ۷٪ فعالان و اهالی رسانه، ۵٪ مربوط به دسته آموزشی، ۴٪ فعال در زمینه ورزشی و تناسب اندام و ۳٪ فعال دسته فرهنگی، هنری، ادبی هستند و  صفحات اینستاگرامی فعال در حوزه موسیقی و رقص، دینی-مذهبی و سیاسیون هر کدام ۱٪ را به خود اختصاص داده‌اند.

مجموعه تحلیل داده لایف‌وب با بررسی داده‌هایی که در فضای آنلاین منتشر می‌شوند، امکان رصد اخبار، توییتر، کانال و گروه‌های تلگرام، اینستاگرام و... را برایتان فراهم می‌کند؛ از طریق سامانهٔ لایف‌وب می‌توانید از نظرات کاربران و رسانه‌ها نسبت به سازمان خود یا موضوعات مورد نظرتان آگاه شوید، رویکرد محتواهای منتشر شده را بسنجید و از موج‌های علیه سازمان خود به موقع با خبر شوید.

همچنین از طریق سامانهٔ لایف‌وب می‌توانید هشتگ های ترند روز در توییتر فارسی را مشاهده کنید تا به دغدغه‌ها و موضوعات مورد توجه کاربران پی ببرید.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۶۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت