کفگیر صداوسیما به ته دیگ خورد، فعالان فکری و سیاسی به تلویزیون نمی آیند

مناظره درباره تنظیم‌گری در فضای مجازی موضوع برنامه دیشب «شیوه» بود که پخش نشد، دلیل چه بود؟

کفگیر صداوسیما به ته دیگ خورد، فعالان فکری و سیاسی به تلویزیون نمی آیند

برنامه شنبه شب «شیوه» به دلیل نیامدن مهمان دولتی برنامه از کنتاکتور پخش،شبکه چهار سیما حذف شد.

محمد کشوری، کارشناس فناوری اطلاعات و فعال فضای مجازی با انتشار توئیتی درباره پخش نشدن برنامه شب گذشته شیوه نوشت: “بنا بود در برنامه ‎شیوه درباره فضای مجازی گفتگو کنیم که با لغو حضور مهمان محترم مقابل و عدم قبول دعوت توسط گزینه‌های جایگزین، برنامه لغو شد. حسب صحبتم با مدیر مربوط، معضل اساسی برنامه در هر موضوع آنست که فعالان فکری و سیاسی به سختی قبول حضور و گفتگو می‌کنند!”

این برنامه قرار بود درباره تنظیم‌گری فضای مجازی باشد که مهمان روبروی کشوری، نماینده مرکز ملی فضای مجازی بود و علیرغم هماهنگی‌ها، حضور خود در برنامه را لغو کرده است.

محمد کشوری، منتقد سرسخت تنظیم‌گری صداوسیما در موضوع صوت و تصویر فراگیر است و برخی کاربران توییتر معتقدند لغو برنامه دیشب با هماهنگی مدیران صورت گرفته است.

کشوری در توئیتی دیگر البته نوشت: یک توضیح هم بدهم که با آقای وکیلیان قبلاً هم گفتگو کرده‌ام و عدم حضور ایشان به یک روال اداری بر می‌گشت اما پنج جایگزین دیگر هیچکدام نپذیرفتند. مساله فرد خاصی نیست، همان است که مدیر گروه اندیشه شبکه ۴ هم می‌گفت معضلی فراگیر است که خیلی افراد صاحب فکر حاضر به حضور(در تلویزیون) و گفتگو نیستند.

 

چرا برنامه زنده "شیوه" از آنتن صداوسیما حذف شد؟

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۶۹۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت