مجری "فوتبال ۱۲۰" در دورانِ عادل فردوسی‌پور، از شرایط جدید ادامه یافتن این برنامه گفت

مجری سابق برنامه «فوتبال 120» گفت: فصل جدید این برنامه بدون اجرای من و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور روی آنتن می‌رود.

مجری "فوتبال ۱۲۰" در دورانِ عادل فردوسی‌پور، از شرایط جدید ادامه یافتن این برنامه گفت

حمید محمدی گفت: فصل جدید برنامه فوتبال 120 بدون حضور من به‌عنوان مجری و بدون حضور عادل فردوسی‌پور به‌عنوان تهیه‌کننده تولید شده است.

همکاری فردوسی‌پور با شبکه ورزش تمام شده و تهیه و اجرای برنامه فوتبال 120 را به یک تیم جدید سپرده‌اند. دعوتی از من برای اجرا در این برنامه نشد و نمی‌دانم تهیه‌کننده و مجری جدید این برنامه چه کسانی هستند. فقط می‌دانم هیچ کدام از ما تیم قدیمی دیگر با این برنامه همکاری نمی‌کنیم.

من همکاری خودم را با شبکه ورزش قطع نکرده‌ام و هنوز در شبکه حضور دارم. گاهی اوقات سر نخواستن مجریانی مانند من دعوا می‌شود ولی علیرغم عدم حضورم در برنامه فوتبال 120 اگر شبکه ورزش هنوز مایل باشد ان‌شاءالله در آینده و در برنامه‌های دیگری با این شبکه همکاری خواهم کرد.

هفته گذشته تصویری از لوگوی جدید برنامه «فوتبال 120» منتشر شد. برنامه‌ای که پخش آن سال ۱۳۹۲ با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور آغاز شد و چند ماه قبل پخش آن با خداحافظی فردوسی‌پور از شبکه ورزش متوقف شد.

گفته می‌شود با شروع فصل جدید فوتبال در اقصی نقاط جهان و اروپا، فصل جدید برنامه «فوتبال 120» به زودی از شبکه ورزش روی آنتن می رود اما هنوز هیچ خبری از جزئیات تیم تولید و مجری این برنامه در دسترس نیست.

منبع: خبر فوری
کد مطلب: ۳۷۰۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت