سارا بهرامی و «جنگل پرتقال» در تلویزیون

«میز نقد سینمای ایران» به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» اولین ساخته بلند آرمان خوانساریان به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی اختصاص دارد.

سارا بهرامی و «جنگل پرتقال» در تلویزیون

«سینما؛ صنعت استراتژیک» سوژه میز گفتگوی ویژه برنامه «نقد سینما» با حضور علیرضا رضاداد شد.

 برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری در چهلمین قسمت که امشب ۱۲ آبان از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود، به نقد و بررسی فیلم‌های «جنگل پرتقال» و «ماموریت غیرممکن» می‌پردازد.

بدین ترتیب «میز نقد سینمای ایران» به فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» اولین ساخته بلند آرمان خوانساریان به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی اختصاص دارد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی و افشین علیار منتقد مهمانان این بخش هستند.

این اثر سینمایی که یک درام جاده‌ای با تم عاشقانه را در حال و هوای پاییزی شهر تنکابن روایت می‌کند، از ۳ آبان‌ ماه، اکران رسمی خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است و از زمان اکران در جشنواره فیلم فجر تاکنون توانسته نظر منتقدان و سینماگران را به خود جلب کند.

«میز نقد سینمای جهان» در این هفته به فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری، با حضور محمدرضا مقدسیان و آرش خوشخو می‌پردازد.

سوژه میز گفتگوی ویژه نیز «سینما؛ صنعت استراتژیک» است که امیررضا مافی میزبان علیرضا رضاداد سینماگر می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

منبع: سینما اعتماد
کد مطلب: ۳۷۱۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت