جبلی: آمار مخاطبان صدا و سیما در شب یلدای امسال از سه سال گذشته بیشتر بود

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: آمار مخاطبان ما در شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال گذشته بیشتر بوده است.

جبلی: آمار مخاطبان صدا و سیما در شب یلدای امسال از سه سال گذشته بیشتر بود

پیمان جبلی روز چهارشنبه پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در شب یلدا مخاطبان رسانه ملی بیشتر از شب‌های قبل بود اظهار داشت: بازدیدکنندگان یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر صدا را گزارش کردند. و سیما در شب یلدا بیشتر بوده است.

وی افزود: همکاران ما با دعوت از حدود ۲۵۰ میهمان از اقشار متنوع در شبکه‌های مختلف به خوبی انجام می‌دهند و نظرسنجی‌های ما خود را نشان می‌دهند که آمار مخاطبان عمل شب یلدای امسال از مخاطبان سه سال بیشتر بوده است.

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین در این باره انتقادهایی که به میهمانان شب یلدا شد گفت: ما از تمام انتقادهای منصفانه نه تنها استقبال می کنیم بلکه به همه آنچه که منصفانه می شود نگاه می کنیم را می بینیم. اما به نظر می رسد که با نزدیک به ۱۳۵ برنامه تولیدی در سه شب متوالی و نزدیک شدن به ۲۵۰ میهمان احتمال می دهد که شاید برخی از قسمت ها می توانند بهتر باشند و برخی از انتقادها هم وارد شوند، اما در کلیت همکاران ما بسیار تلاش می کنند. خود را انجام می دهند که برنامه ای متنوع، جذاب و در قالب استفاده از میهمانان متنوع در اقشار فراهم کننده های مختلف تا ساعت خوشی را برای هموطنان عزیز ایجاد کنند.

جبلی در عین حال در این باره که برای برنامه انتخاباتی به غیر از آنچه در کانال اعلام شده است، وجود دارد؟ گفت: قبلا اعلام شده است. برنامه های تولیدی شبکه های مختلف هم به بالاترین سطح همان جدول زمانی که در ستاد انتخابات سازمان طراحی شده است در حال تولید و پخش است و به برنامه های رونمایی می شود. به انتخابات هم که نزدیک می شود حجم برنامه ها بیشتر خواهد شد.

وی افزود: این شب ها شما شاهد برنامه های چالشی هستید که درباره موضوعات مختلف برگزار می شود. حجم این برنامه ها و برنامه های دیگر به افزایش پیدا می کند.

رئیس رسانه ملی همچنین در این خصوص که با توجه به اینکه ماه رمضان با تعطیلات سال نو مصادف شده است آیا برنامه های ویژه ای دارید؟ اظهار داشت: طبیعتا برنامه های ویژه داریم. طبق روالی که در سال گذشته برنامه های مخاطبان را در این سال تولید کرده بودیم.
جبلی گفت: همه شبکه ها برای ماه مبارک رمضان طرح هایی دارند. چند مجموعه خوب و خوب در مجموعه های نمایشی هم برای ماه مبارک که همزمان با عید نوروز تولید و پخش خواهد شد.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۷۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت