رئیس صدا و سیما: تلوبیون یک صفحه به همه نامزدهای انتخابات اختصاص می‌دهد

رئیس صدا و سیما گفت: غیر از برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه به همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص خواهد داد.

رئیس صدا و سیما: تلوبیون یک صفحه به همه نامزدهای انتخابات اختصاص می‌دهد

«پیمان جبلی» امروز( چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های رسانه ملی در ایام انتخابات، گفت: غیر از برنامه‌های تلویزیونی که برای حوزه‌های انتخابیه در نظر گرفته شده، تلوبیون هم یک صفحه اختصاصی به همه نامزدها اختصاص خواهد داد، با ظرفیت ۱۰ ساعت بارگزاری ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاعات دیگری که نامزد می‌خواهد بارگزاری کند.

وی افزود: در ایرانسل‌ها نیز این همین ظرفیت را در اختیار همه نامزدها قرار می‌دهیم و می‌توانند فایل‌های صوتی‌شان را در آنجا بارگزاری کنند و آنجا نیز برایشان صفحه ایجاد خواهد شد، رادیونماها نیز در حد زیرنویس و کپشن می‌توانند کمک کنند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: همه این موارد ظرفیت‌هایی است که صدا و سیما در اختیار نامزدها قرار داده است. با استناد به قانون انتخابات، که اصلاح آن باعث شد ما بتوانیم از ظرفیت‌هایمان به نحو مشارکت بیشتر استفاده کنیم.

جبلی درباره برنامه‌های صدا و سیما برای جشنواره فجر با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر و مناسبتی هفته آینده اعلام خواهد شد و برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف داریم، اظهار کرد: برنامه‌های ترکیبی، گفت‌وگو محور و سرگرمی و حتی نمایشی خواهیم داشت.

وی همچنین درخصوص حضور برخی از بازیگران چهره به عنوان سلبریتی‌های معروف در صداوسیما، گفت: البته من وارد اسامی نمی‌شوم اما حرفی را که بارها گفته‌ایم باز هم تکرار می‌کنم که درِ صدا و سیما برای هنرمندانی که بخواهند به مردم خدمت کنند باز است.

منبع: ایرنا
کد مطلب: ۳۷۲۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت