برد پیت، دی کاپریو و تارانتینو با این استایل ناکامی کن را در گیشه جبران می‌کنند؟

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی و نویسندگی کوئنتین تارانتینو که انتظار می‌رفت در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه‌های متعدد شود ناکام ماند و حالا از سه روز دیگر اکران فیلم خود را با دست خالی از جایزه آغاز خواهد کرد.

برد پیت، دی کاپریو و تارانتینو با این استایل ناکامی کن را در گیشه جبران می‌کنند؟

به گزارش سرنا به نقل از خبرآنلاین ، مراسم افتتاحیه فیلم «روزی روزگاری درهالیوود»(Once Upon a Time in Hollywood) به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو برگزار شد. «روزی روزگاری در هالیوود» یک فیلم در ژانر کمدی سیاه و محصول سال ۲۰۱۹ ایالت متحده آمریکا است. لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو ستارگان فیلم هستند. «روزی روزگاری در هالیوود»، نهمین فیلم بلند تارانتینو است و داستان آن در سال ۱۹۶۹ و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فیلم و موفقیت در هالیوود هستند.

خبر ساخت این فیلم، نخستین بار در ژوئیه ۲۰۱۷ اعلام شد. «روزی روزگاری در هالیوود»، نخستین فیلم تارانتینو است که هاروی واینستین تهیه‌کنندگی آن را برعهده ندارد. به دنبال اتهامات آزار جنسی هاروی واینستین، تارانتینو مجبور به قطع همکاری با کمپانی واینستین شد. سپس در ماه اکتبر اعلام شد که سونی پیکچرز حق ساخت فیلم را خریده‌است. تارانتینو بعد از چندین بار ملاقات و تایید درخواست‌هایش که شامل اکران نسخه مورد نظر خودش می‌شد، این پیشنهاد را قبول کرد. فیلم‌برداری فیلم از ژوئیه تا نوامبر ۲۰۱۸ به‌طور کامل در لس آنجلس انجام شد. «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین فیلمی است که لوک پری به‌طور رسمی در آن بازی کرده‌است. او در مارس ۲۰۱۹ درگذشت.

«روزی روزگاری در هالیوود» نخستین بار در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۹(۳۱ اردیبهشت) در جشنواره کن ۲۰۱۹ روی پرده رفت. با اینکه انتظار می رفت این فیلم با حضور بازیگران مطرح درخشش خوبی در جشنواره کن داشته باشد، متاسفانه ناکام ماند و با دست خالی از جایزه اکران گسترده فیلم خود را از تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹(۴ مرداد) آغاز خواهد کرد. کلمبیا پیکچرز، هی دی فیلمز و بونا فیلم گروپ مسئولیت اکران جهانی فیلم را برعهده دارند. فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با تحسین جهانی از سوی منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی، بازیگری و تصویربرداری و بازسازی فضای دهه ۶۰ هالیوود مورد تحسین قرار گرفت.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت