پادینا رهنما: صحبت با پدر رومینا فایده‌ای ندارد! / خانه پدری زودتر اکران می‌شد، شاید شاهد جنایت رومینا اشرفی نبودیم

خانم بازیگر فیلم سینمایی "خانه پدری" درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: خانه‌نشینی و دوربودن از هنرجویانم، سختی قرنطینه در روزهای کرونایی را بیشتر کرد.

پادینا رهنما: صحبت با پدر رومینا فایده‌ای ندارد! / خانه پدری زودتر اکران می‌شد، شاید شاهد جنایت رومینا اشرفی نبودیم

پادینا رهنما در گفت‌وگو با برنامه سرنا در لایو اینستاگرام به عدم حضورش در تلویزیون اشاره کرد و اظهار داشت: موضع‌گیری و گاردگیری خاصی به حضور در تلویزیون ندارم و فقط سینما را به حضور در تلویزیون ترجیح می‌دهم چراکه تجربه و علاقه بیشتری در سینما دارم و قاب تلویزیون را نمی‌پسندم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فیلمنامه و پیشنهاد خوبی از تلویزیون داشته باشم، قطعا حضور خواهم پیدا کرد.

این هنرمند کشورمان تاکید کرد: نسبت خانوادگی و فامیلی با بهاره رهنما ندارم و فقط همکار هستیم.

وی ادامه داد: در زمان حضور در فیلم سینمایی خانه پدری، جوان‌تر و پرانرژی‌تر بودم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که چنین توقیف طولانی‌مدت برای فیلم رخ دهد.

رهنما عنوان کرد: مدتی به خاطر توقیف فیلم خانه پدری، افسرده شده بودم.

وی تصریح کرد: زمانی که به تیم فیلم خانه پدری پیوستم ، بنده و تمامی بازیگران از موضوع فیلم اطلاع نداشتند چراکه روش فیلمبرداری کیانوش عیاری، بدین سبک است و فیلمنامه مشخصی وجود ندارد. لذا ذهنیت خاصی به فیلمنامه نداشتم اما باید بگویم برخلاف نظر برخی منتقدان، فیلم اپیزودیک نبود.

این خانم بازیگر مطرح کرد: شاید اگر خانه پدری، به هنگام اکران می‌شد شاهد جنایاتی مانند رومینا اشرفی نبودیم.

وی اظهار داشت: درحال حاضر صحبت با افرادی مانند پدر رومینا، فایده‌ای ندارد چراکه از قبل باید بسترسازی انجام می‌گرفت. اساسا فیلم‌های همچون خانه پدری ساخته شده است که آموزش دهد و فرهنگ‌سازی کند.

رهنما خاطرنشان کرد: ازطرفی شبکه‌های اجتماعی نیز نوعی فضای آموزشی برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی هستند.

وی ادامه داد: در کلاس‌های بازیگری‌ام، تعداد زیادی از هنرجویانم، همسن رومینا هستند؛ لذا کاملا حس می‌کنم که چه برخورد محترمانه‌ای با این دختران باید داشته باشیم.

این هنرمند کشورمان گفت: با اظهارنظرهای مختلف بازیگران مخالفتی ندارم درصورتی که با رفتار و صحبت‌هایشان حکم صادر نکنند.

وی در پایان به بزرگترین آرزویش برای مردم اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین آرزویم برای مردم همواره صلح بود اما امسال فکر می‌کنم بهترین آرزو داشتن شرایط اقتصادی مناسب برای جامعه است.

کد مطلب: ۱۵۱۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت