پروژه لغو عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار و واکنش کاربران

سرنا_پس از اعلام عضویت نرگس آبیار کارگردان «شبی که ماه کامل شد» در آکادمی اسکار، برخی افراد اقدام به تهیه نامه‌ای برای منصرف کردن اسکار جهت لغو عضویت این کارگردان زن ایرانی کردند که این موضوع با واکنش کاربران توییتری همراه بود.

پروژه لغو عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار و واکنش کاربران

چند روز پیش آکادمی علوم و هنرهای سینما که بیشتر با عنوان آکادمی اسکار در میان مردم شناخته شده است، ۸۱۹ هنرمند از ۶۸ کشور مختلف را به عضویت این آکادمی درآورد که نرگس آبیار نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس زن ایرانی نیز جزو هنرمندان منتخب بود.

نرگس آبیار آثار تأثیربرانگیز و قابل توجهی را در کارنامه کاری خود دارد که از این طریق ویرانی‌ها و سختی‌های جنگ و خشونت را به تصویر کشیده و زنان و کودکان را آسیب‌پذیرترین افراد این مسئله دانسته که با تمام ظرافت‌ها و لطافت‌هایشان در برابر چنین سختی‎هایی تاب آورده و صبر و استقامت به خرج داده‌اند.

عضویت نرگس آبیار در آکادمی جهانی اسکار، رضایت و حمایت برخی ایرانیان را به همراه داشت و بسیاری از کاربران برای این بانوی ایرانی آرزوی موفقیت کردند. علاوه بر این، برخی ایرانیان نسبت به این انتخاب خشمگین شدند.

پس از اینکه عده‌ای از ایرانیان پس از عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار، کمپین تخریب این هنرمند ایرانی را به راه انداخته و خواستار صرف نظر اسکار از انتخاب این بانوی هنرمند دغدغه‌مند شدند، بسیاری از کاربران مجدداً هشتگ حمایت از نرگس آبیار را در فضای مجازی داغ کرده و با حمایت‌ از او، پاسخ این افراد را دادند که می‌توانید در ادامه برخی از آنان را مشاهده کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۵۵۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت