تاثیر فیلم «مدمکس: جاده خشم» بر کارگردان برنده اسکار

سرنا_بونگ جون هو، کارگردان فیلم سینمایی «انگل» که موفق شد سال قبل اسکار بهترین فیلم را به‌دست بیاورد، از الهامش از فیلم «مدمکس» گفته است.

تاثیر فیلم «مدمکس: جاده خشم» بر کارگردان برنده اسکار

به گزارش سرنا به نقل از اسکرین رنت، بونگ جون هو، کارگردان فیلم «انگل» که غیر از اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، توانست اسکار بهترین فیلم اسکار را نیز به‌دست بیاورد، در مصاحبه‌ای به‌تازگی گفته است که فیلم سینمایی «مدمکس: جاده خشم» منبع الهام او برای ساخت فیلم «انگل» بوده است. فیلمی در ژانر وحشت و آخرالزمانی که ربطی به این کمدی سیاه ندارد!

او در گفت‌وگوی خود با تونی رینز، نویسنده‌ بریتانیایی که به صورت مجازی انجام شد، بیان کرد زمانی که آن ماشین‌ها وارد طوفان شدند و موسیقی اوج گرفت، روح من نیز همراه با آن به اوج پرواز کرد و اشک از چشمان من سرازیر شد.

این کارگردان درباره ربط این منبع الهام به فیلم خودش گفت: «روند چیزی بوده است که باعث شد تا من از آن برای فیلمم الهام بگیرم. فیلم هرگز از حرکت نمی‌ایستد و توقف نمی‌کند. همه چیز در این فیلم در قالب خودش و به صورت طبیعی است و دوربین همیشه حرکت می‌کند. این برای من الهام‌بخش بود.»

بونگ جون هو در بخش دیگری از این گفت‌وگو، درباره نام شرکت «آجری دیگر» در فیلم، تاکید کرد این اسم، ارجاعی است به گروه موسیقی پینک فلوید که در دوران جوانی به آن علاقه‌مند و در باورهای سیاسی او اثرگذار بوده است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۷۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت