فیلمسازی فرزند ابراهیم حاتمی کیا

سرنا_در شرایط ورشکستگی کامل سینمای ایران و در دوران کرونا، فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا، برای تولید "دو فیلم" درخواست پروانه‌ی ساخت داده است!

در شرایط ورشکستگی کامل سینمای ایران و در دوران کرونا، فرزند ابراهیم حاتمی‌کیا، برای تولید "دو فیلم" درخواست پروانه‌ی ساخت داده است! یکی به‌تهیه‌کنندگی پدرش و دیگری آزیتا موگویی. این در شرایطی است که آخرین فیلم هر دو تهیه‌کننده‌ی یوسف حاتمی‌کیا، در گیشه موفق نبوده‌اند! این اقتصاد عجیب و غیرقابل توضیح سینمای نفتی و انحصاری ایران/ آیا هزینه‌ی تولید فیلم‌های پسر حاتمی‌کیا هم از نظر اقتصادی، به‌باری بر دوش مردم ایران تبدیل خواهد شد؟!

به گزارش سرنا و به نقل از صبا یوسف حاتمی‌کیا برای ساخت فیلمنامه بلند سینمایی «شمش طلا» درخواست مجوز ساخت داده است. در صورت اخذ پروانه ساخت، تهیه‌کنندگی «شمش طلا» را ابراهیم حاتمی‌کیا برعهده خواهد داشت.

تهیه‌کننده اولین فیلم یوسف حاتمی‌کیا که خبری از آغاز مراحل تولید آن در دست نیست، آزیتا موگویی بوده است. پروژه بلند سینمایی «اسکورت» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و نویسندگی و کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا در ۱۶ شهریورماه سال جاری پروانه ساخت دریافت کرد.

- به نظر می‌رسد حالا با دومین درخواست ساخت فیلم بلند سینمایی، این فیلمساز جوان روزهای پرکاری را پیش رو داشته باشد.

- یوسف حاتمی‌کیا پیشتر سابقه دستیار دومی پدرش در فیلم «چ»، کارگردانی مستند پشت صحنه «چ» و کارگردانی چند فیلم مستند و کوتاه را در کارنامه دارد.

منبع: کافه سینما

کد مطلب: ۱۷۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت