استیون سودربرگ برای تهیه کنندگی مراسم اسکار انتخاب شد

سرنا_آکادمی اسکار تهیه کنندگان مراسم دوره نود و سوم را تعیین کرد.

استیون سودربرگ برای تهیه کنندگی مراسم اسکار انتخاب شد

به گزارش سرنا به نقل از ورایتی، جسی کالینز بازیگر و کارگردان کانادایی نامزد جایزه امی، استیسی شِر تهیه کننده نامزد اسکار و استیون سودربرگ برنده اسکار بهترین کارگردان سال ۲۰۰۰ برای «ترافیک» مراسم دوره بعدی اسکار را تهیه می‌کنند. این مراسم ۲۵ آوریل روی آنتن می‌رود.

دیوید رابین رییس و دان هادسن مدیر عامل آکادمی اسکار در بیانیه مشترکی اعلام کردند: اسکارهای بعدی فرصت مناسبی برای ارایه نوآوری و تجسم بخشیدن به امکانات نمایشی این مراسم است.

در ادامه آمده: این یک گروه رویایی است که می‌تواند به صورت مستقیم به این موارد پاسخ بدهد.

این گروه نیز در بیانیه مشترکی از این موقیعت به عنوان یک موقعیت خارق‌العاده یاد کردند که هم آنها را به هیجان می‌آورد و هم به وحشت می‌اندازد؛ در عین حال این فرصت را فراهم می‌کند تا به شیوه‌ای جدید بر فیلم‌ها و افرادی که آنها را می‌سازند تمرکز شود.

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که مراسم اسکار ۲۰۲۱ آیا به رسم معمول در دالبی تیاتر برگزار می‌شود یا خیر و چگونه قرار است در دوران شیوع کرونا این مراسم برگزار شود.

در ۲ سال اخیر مراسم اهدای جوایز اسکار بدون مجری برگزار شدند. بیلی کریستال که تاکنون ۹ بار این مراسم را اجرا کرده با تاکید بر اهمیت حضور میزبان برای مراسم امسال گفت: با حذف مجری کمی از زمان اسکار کاهش می‌یابد اما خودانگیختگی از دست می‌رود. هر اتفاقی بیفتد به نظر من آکادمی باید مجری مراسم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

کد مطلب: ۱۸۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت