خانه‌هایی لاکچری که لوکیشن فیلم‌های معروف شده‌اند!

سرنا_طرفداران فیلم‌های محبوب همیشه دوست دارند لوکیشن هایی را که آثار مورد علاقه شان در آن‌ها فیلمبرداری شده اند، از نزدیک ببینند.

خانه‌هایی لاکچری که لوکیشن فیلم‌های معروف شده‌اند!

طرفداران متعصب و افراطی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به سرعت از دیدن خانه‌ها و لوکیشن‌هایی که فیلم یا سریال مورد علاقه آن‌ها در آن فیلمبرداری شده هیجان زده خواهند شد. به همین دلیل عده زیادی فرصت دیدن و بازدید از این خانه‌ها را از دست نمی‌دهند.

از گذراندن یک شب در خانه رالفی در فیلم سینمایی «داستان کریسمس» تا دیدن کاخ بروس وین (بتمن) در فیلم سینمایی شوالیه تاریکی بر می‌خیزد. می‌توانید در ادامه این ساختمان‌های دیدنی را بیبینید.

گرگ و میش «Twilight»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی طرفداران فیلم سینمایی «گرگ و میش» می‌توانند در خانه‌ای که شخصیت بِلا به همراه پدرش زندگی می‌کرد، بمانند. این ملک که برای اجاره در دسترس است در یک محله ساکت واقع شده برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «گرگ و میش» استفاده شده است.

ماگنولیای فولادی «Steel Magnolias»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی این فیلم که در دهه ۸۰ میلادی به یک اثر پرفروش تبدیل شد، داستان گروهی از زنان را روایت می‌کند که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند. جولیا رابرتز، دالی پارتون و سالی فیلد بازیگران اصلی فیلم هستند. در ساختمانی که از برای فیلمبرداری استفاده شد، نام اتاق‌ها از روی نام شخصیت‌ها برداشته شده است.

روز موش خرما «Groundhog Day»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی این فیلم سینمایی در مورد یک مرد هواشناس است که برای تهیه گزارش فرستاده می‌شود که روز موش خرما را پوشش دهد، اما فردا صبح که گزارشگر از خواب بیدار می‌شود به طرز معجزه آسایی می‌بیند که در یک چرخه زمانی گیر افتاده‌است و هرروز در حال سپری کردن روز «موش خرما» است. این فیلم با بازی بیل موری در دهه ۹۰ مورد استقبال قرار گرفت و جایزه بفتا نیز دریافت کرد.

جعبه پرنده «Bird Box»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی در این فیلم سینمایی مهیج عموما از یک خانه استفاده می‌شد که درلس آنجلس قرار دارد. صاحب این خانه می‌گوید که در دو دهه اخیر سه فیلم سینمایی دیگر نیز در این محل فیلمبرداری شده است.

وحشت در آمیتی ویل «The Amityville Horror»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی خانه «وحشت در آمیتی ویل» محصول سال ۱۹۷۵ حتی تا به امروز نیز پابرجا بوده است و با وجود گذشت سال‌ها همچنان عده زیادی تمایل به دیدن آن دارد. در حالی که پنجره‌های این خانه که به شکل چشم بوده اند دیگر وجود ندارند، این خانه اکنون به عنوان یک ملک شخصی وجود دارد.

افسار گسیخته «Breaking Bad»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی علاقه‌مندان به این سریال محبوب می‌توانند با سفر به نیو مکزیکو خانه که خانواده خیالی وایت در آن زندگی میکردند ببیند. اگرچه این مکان یک ملک شخصی است و نمی‌توان به آن وارد شد.

هری پاتر و سنگ جادو «Harry Potter and the Sorcerer's Stone»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی طرفداران فیلم سینمایی هری پاتر می‌توانند از خانه‌ای که در نخستین قسمت از مجموعه فیلم‌های هری پاتر استفاده شد بازدید کنند. البته برای اینکار باید به استودیو برادران وارنر در انگلستان بروند.

سکوت بره‌ها «Silence of the Lambs»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی در فیلم کلاسیک و مهیج «سکوت بره‌ها» محصول سال ۱۹۹۱ که شخصیتی به نام بوفالو بیل در آن حضور داشت، خانه‌ای مورد استفاده قرار گرفت که در پنسیلوانیا قرار دارد و در سال ۲۰۱۶ در حدود ۲۰۰ هزار دلار فروخته شد.

تنها در خانه «Home alone»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی بعید نیست هر کودکی که فیلم «تن‌ها در خانه» را دیده است، بخواهد در این خانه حضور داشته است. این خانه خارج از شیکاگو قرار دارد و البته از آنجایی که ملک شخصی است نمی‌توان به آن ورود کرد.

شوالیه تاریکی بر می‌خزد «The Dark Knight Rises»

خانه‌های معروف در فیلم‌ها و سریال‌ها در دنیای واقعی چه کسی است که رویای داشتن عمارتی مثل بروس وین در فیلم سینمایی شوالیه تاریکی را نداشته باشد؟ در این فیلم سینمایی از ساختمان وولاتون در ناتینگهام انگلیس استفاده شده بود. این سازه اکنون به عنوان موزه از آن استفاده می‌شود و برای طرفداران فیلم سینمایی «بتمن» کاملا قابل دسترس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۸۲۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت