حاشیه «نامتعارف» برای «بچه مهندس»

در چند ماه اخیر و حتی سال‌های پیش‌تر، پیش آمده بود که به دلیل فوت یک بازیگر، و یا تداخل کاری و حتی عدم توافق مالی ترکیب بازیگران یک سریال دستخوش تغییر شود اما در نمونه اخیر روزبه حصاری بازیگر نقش اول سریال «بچه مهندس» درحالیکه فصل چهارم پروژه چند وقت پیش کلید خورده بود کنار گذاشته شد و بلافاصله دلیل این جدایی «درخواست نامتعارف» اعلام شد!

حاشیه «نامتعارف» برای «بچه مهندس»

متن اطلاع رسانی این اتفاق هم کمی عجیب بود و طی آن از طرف سعید سعدی تهیه کننده سریال اعلام شد؛ «متاسفانه به دلیل درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای این بازیگر، وی از بازی در سری جدید سریال کنار گذاشته شد و به زودی بازیگر جدید از میان گزینه‌ها انتخاب و اعلام خواهد شد»

درواقع این شکل از خبری کردن برکناری بازیگر نقش اول یک سریال هم جدید بود هم باعث شد گمانه‌زنی‌های مختلفی از این درخواست‌های نامتعارف مطرح شود. اگر واقعاً درخواست‌های غیرحرفه‌ای شکل گرفته می‌شد با اشاره و تلویحی بیان شود و شفاف سازی بیشتری صورت بگیرد تا اینکه با گوشه و کنایه به بازیگر، عیان شود که او رفتاری غیرحرفه‌ای داشته است.

مخصوصاً که سعدی تهیه‌کننده آرام و بی حاشیه‌ای هم در سینما و هم در تلویزیون است و اهل جنجال‌های رسانه‌ای نیست، از این منظر هم این نوع اطلاع‌رسانی کمی عجیب و غیرمنتظره بود.

البته اتفاق خوب این جریان این بود که جلوی درخواست‌های غیرمنطقی بازیگران دیگر در زمینه دستمزدهای نامتعارف و یا قراردادهای هنگفت گرفته خواهد شد، اما سبک اطلاع‌رسانی در این زمینه می‌توانست متفاوت از آنچه شاهد بودیم باشد.

بعد از این خبر، شایعاتی هم پیرامون درخواست روزبه حصاری در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که ابتدا برای ماهی ۷۰ میلیون و سپس با چند روز جلوی دوربین رفتن درخواست ماهی ۲۰۰ میلیون داشته است که رقم‌هایی کلان برای بازیگری در این سطح و اصلاً مدیوم تلویزیون است.

منبع: مهر

کد مطلب: ۱۸۲۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت