مریل استریپ در ۷۱ سالگی عاشق شد

پرافتخارترین بازیگر زن جهان می‌گوید: آن احساس به وجود آمد که یک نفر را به مدتی طولانی نظاره می‌کنید و کمی عاشقش می‌شوید.

مریل استریپ در ۷۱ سالگی عاشق شد

مریل استریپ در مصاحبه با "پیپل" فاش می‌کند که "کمی عاشق" همبازی‌اش "کیگان مایکل کی" در فیلم موزیکال "پرام" (The Prom) نت‌فلیکس شده است. او می‌گوید از بازی در نقش یک خواننده و شخصیت کی در فیلم لذت برده.

استریپ به این نشریه می‌گوید: "آن احساس به وجود آمد که یک نفر را به مدتی طولانی نظاره می‌کنید و کمی عاشقش می‌شوید. کیگان… استعداد او عظیم است. او شوخ‌طبع و سخاوتمند است و استعداد خوانندگی هم دارد." استریپ اضافه می‌کند که بازی در کنار کی "به‌شدت لذت‌بخش" بوده است.

کیگان نیز در این مصاحبه به شوخی واکنش نشان می‌دهد: "بعداً به حسابت می‌رسم، مریل" و اضافه می‌کند که او هم بازی استریپ را ستایش می‌کند: "آن احساس به وجود آمد که یک نفر را از دور ستایش می‌کنی، و او در قلب لانه جا می‌گیرد."

استریپ ۷۱ ساله در مصاحبه با "استیون کولبر" نیز گفته است که در حین فیلمبرداری فیلم جدیدش "به بالا نگاه نکن" (Don't Look Up) کاملاً کنترل خودش را از دست داده. این فیلم پرستاره با بازی "تیموتی شلمی"، "جونا هیل"، "جنیفر لارنس"، و "لئوناردو دی‌کاپریو" در بوستون در حال فیلمبرداری است. استریپ که جمعه گذشته برای اولین بار در این فیلم جلوی دوربین رفته می‌گوید شرایط آن‌گونه که انتظار داشته پیش نرفته است.

استریپ که در این فیلم نقش رئیس جمهور آمریکا را بازی می‌کند به کولبر می‌گوید: "اولین صحنه را جمعه فیلمبردرای کردیم و تجربه بسیار بدی بود." او اضافه می‌کند که سپری کردن قرنطینه در تنهایی بر روی کارش تأثیر گذاشته: "اولین صحنه من ورود به یک استادیوم مملو از جمعیت ۲۰ هزار نفری در نقش رئیس جمهور بود، نمای درشت چهره‌ام روی نمایش‌گر ورزشگاه دیده می‌شد و من کاملاً کنترلم را از دست دادم. هیچ چیزی به خاطر نمی‌آوردم."

استریپ در پاسخ به این پرسش که فیلمبرداری در قرنطینه چگونه است می‌گوید: "به‌هیچ‌وجه عادی نیست." و سپس می‌افزاید: "همه‌چیز موهوم و عجیب و گیج‌کننده است."

منبع: ۳۰نما

کد مطلب: ۱۸۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت