نظر منتقدان درباره‌ی ابرقهرمانیِ "زن شگفت انگیز1984"

سرنا_ اگرچه ویروس کرونا فیلم Wonder Woman 1984 را خیلی اذیت کرد، ولی اکنون منتقدان توانسته‌اند فیلم را تماشا کرده و نمرات خود را منتشر کنند.

نظر منتقدان درباره‌ی ابرقهرمانیِ "زن شگفت انگیز1984"

به‌گزارش ویجیاتو با منبع متاکریتیک، فیلم Wonder Woman 1984 بارها و بارها تاخیر خورد ولی دیگر فاصله کمی با پخش آن باقی مانده است. به همین خاطر بعضی از منتقدان به بررسی جدیدترین فیلم از جهان توسعه یافته DC را عقب پرداخته‌اند. فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 به کارگردانی و نویسندگی پتی جنکینز و بازی گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال و ناتاشا راثول ساخته شده است.

نیکلاس باربر (Nicholas Barber) از BBC به فیلم نمره ۸ داده و گفته:

جنکینز دوست داشت که فیلم ۱۵ دقیقه طولانی‌تر می‌بود و بعضی از بینندگان نیز دوست خواهند داشت که فیلم ۱۵ دقیقه کمتر باشد. با این وجود بیشتر دقایق فیلم بیننده از حضور در کنار واندر وومن خوشحال خواهد بود. Wonder Woman با حال و هوای قدیمی و مثبتِ خودش، یکی از لذت‌ بخش‌ترین بلاک‌باسترها از سال ۱۹۸۴ است.

نمرات فیلم Wonder Woman 1984

جیمی گراهام (Jamie Graham) از سایت توتال فیلم‌ با دادن نمره ۸ به فیلم آن را ضروری می‌داند.

همه ماها منتظر گل گدوت بودیم و این صبر ارزشش را داشت. Wonder Woman یک بلاک‌باستر ضروری و پر از شوخی و خوش‌بینی هست.

مایک رایان (Mike Ryan) از سایت Uproxx به فیلم نمره ۷ داده و آن را به یک دسر تشبیه کرده است:

Wonder Woman 1984 شکر خالص است. ارزش غذایی کمی دارد، ولی اکنون همه ما استحقاق یک دسر را داریم.

استفانی زاکارک (Stephanie Zacharek) از Time به فیلم واندر وومن نمره ۶ را داده است:

واندر وومن فیلمی سرگرم کننده است که کاملا منابس این است تا ذهن مردم دنیای را برای چند ساعت از مشکلات پاک کند. مشکلی وجود نداشت اگر فیلم به دنبال سروصدای کمتر و شگفتی بیشتر باشد، مخصوصا در دنیایی که پر از سروصدای و به شدت نیازمند به شگفتی هست.

الکس آباد-سانتوس (Alex Abad-Santos) از سایت Vox با دادن نمره ۶ حسابی از فیلم انتقاد کرده است:

شخصیت مرد گنده و افسرده‌ای که می‌خواهند دنیای را تسخیر کند ولی در عوض آخرالزمان را آغاز می‌کنند، فرمولی تکراری است که پیش از این در فیلم‌‌های Avengers با لوکی، Avengers: Age of Ultron با التران، Batman v. Superman: Dawn of Justice با لوتر و دومزدی و Justice League با استفن‌ولف دیده‌ایم. این فرمول بیشتر مناسب همین فیلم‌ها است. هرچه WW1984 بیشتر روی این فرمول تمرکز کند، کمتر وقت خواهد داشت تا شگفت انگیز باشد.

تاکنون بدترین بررسی مربوط به آنجلیکا جید باستین (Angelica Jade Bastien) را از مجله نیویورک تایمز بوده که نمره ۳ را به به فیلم داده است:

متاسفانه فیلم زرق و برق قسمت اول خود را از دست داده است. این دنباله ناامید کننده نه تنها وضعیف اسفناک فیلم‌های لایو اکشن ابرقهرمانی، بلکه وضعیت اسفناک کل هالیوود را برجسته و نشان می‌دهد.

فیلم Wonder Woman 1984 با 27 نقد توانسته میانگین نمرات 67 از 100 را کند.

منبع: کافه سینما

کد مطلب: ۱۸۳۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت