تام هاردی، یکی از بازندگانِ سال/ ورایتی، بدترین‌های 2020 را انتخاب کرد

سرنا_رسانه ورایتی در مطلبی از میان فیلم‌های اکرانی سال ۲۰۲۰ بدترین فیلم‌های این سال را به انتخاب سردبیران سایت معرفی کرده است.

شاید جالب باشد که برای برخی همان‌طور که دانستن بهترین فیلم‌های سال اهمیت دارد، فهمیدن اینکه بدترین فیلم‌ها و سریال‌های سال چیست نیز خالی از اهمیت نیست. اینگونه همان‌طور که با معرفی گزینه‌های برتر سینما طراز فیلم‌های سینمایی یک کشور مشخص می‌شود، در این گود رقابتی بازنده‌ها نیز روشن می‌شوند تا معلوم شود که چه عواملی باعث شکست آنان در گیشه و عدم جذب مخاطب شده است تا دیگر فیلم‌ها به آن گرفتار نشوند.

از سوی دیگر این موضوع از حیث تحلیلی نیز اهمیت دارد زیرا بسیاری از این فیلم‌ها در ابتدا فیلمنامه و یا طرح کلی داستانی و همینطور عوامل اجرایی درجه یکی دارند اما باز شکست می‌خورند. بررسی چرایی این افول‌ها مهم است.

در هر حال چیزی که در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان تمشک طلایی برای بدترین فیلم‌های سال معرفی می‌شود، امسال نیز توسط ورایتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین سایت‌های سینمایی هالیوود معرفی شده است.

یکی از نکات این فهرست فیلم «کاپون» با بازی تام هاردی است که به یکی از بدترین فیلم‌های ساخته شده درباره گانگسترهای آمریکایی تبدیل شد. هاردی در این فیلم با گریمی بسیار زننده نقش به شدت بدی را از سردسته مافیای آمریکا ارائه داد.

در ادامه فهرست 10تایی بدترین فیلم‌های سال 2020 را از نگاه ورایتی می‌بینیم:

1- دولیتل

2- آخرین چیزی که او می‌‌خواست

3- من به پایان همه چیز فکر می‌کنم

4- داستان حماسه آتش

5- مهمان افتخاری

6- پرنده نقاشی شده

7- بعد از برخورد ما

8- آرتمیس فاول

9- جاده‌های پیموده نشده

10- کاپون

منبع: تسنیم

کد مطلب: ۱۸۴۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت