پیام امید و مبارزه‌ی سرآنتونی هاپکینز به جوانان جهان، برای سال نو مسیحی

سرنا_آنتونی هاپکینز، هنرپیشه ۸۲ ساله بریتانیایی در صفحه اینستاگرام اش، جوانان را به امید و مقاومت دعوت کرد.

پیام امید و مبارزه‌ی سرآنتونی هاپکینز به جوانان جهان، برای سال نو مسیحی

روز گذشته آنتونی هاپکنیز، هنرپیشه مشهور انگلیسی در صفحه اینسناگرام اش ویدویی یک دقیقه ای منتشر کرد و در این ویدیو خطاب به هواداران و طرفدارانش سخن گفت. هاپکینز گفت داریم به سال نو نزدیک می شویم و با اشاره به اینکه سالی که گذشت سالی پر از سختی و غم برای بسیاری از مردم بوده است گفت اما ۴۵ سال پیش در چنین روزی اتفاق بزرگی در زندگی ام افتاد.و زنگ بیداری در گوشم به صدا در آمد. چهل و پنج سال پیش، در نوشیدن مشروب تا حد مرگ زیاده روی کرده بودم. نمی خواهم نصیحت کنم، ناگهان پیامی در ذهنم دریافت کرده ام که می خواهی زندگی کنی یا بمیری؟ و من زندگی را انتخاب کردم. ناگهان آسایش آمد و زندگی ام فوق العاده بود. گرچه لحظاتی سخت هم پیش می آمد، اما تنها چیزی که می خواهم بگویم این است: طاقت بیاورید.

هاپکینز سپس خطاب به جوانان گفت: امروز، همان فردایی است که نگرانش بودید. پس ای جوانان تسلیم نشوید. طاقت بیاورید. قوی باشید و به مبارزه ادامه دهید. این طوری قدرت ها به کمک شما می آیند.

چند روز پیش نیز این هنرپیشه محبوب انگلیسی با انتشار این ویدیو از طرفدارانش تشکر کرد و گفت کامنت های خوب و انرژی های مثبت طرفدارانش به او در گذراندن این سال کمک کرده است.

در ادامه ویدیویی از پیانو نواختن اش را مشاهده می کنید:

[سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز (به انگلیسی: Philip Anthony Hopkins) (زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷ در ولز) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم بریتانیایی در ولز به دنیا آمده‌است. او در سال ۱۹۹۲ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و سه بار دیگر هم نامزد این جایزه شده‌است. علاوه براین، هاپکینز جوایز بسیار دیگری از جمله سه جایزه بفتا، دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل را برده‌است. او در سال ۱۹۹۳ لقب شوالیه را از الیزابت دوم برای خدماتش در هنر و در ۲۰۰۳ نیز ستاره اش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در سال ۲۰۰۳ دریافت کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۸ جایزه افتخار بفتا را برای دستاورد طولانی مدت دریافت کرد. [منبع: ویکی‌پدیا]]

منبع: کافه سینما

کد مطلب: ۱۸۶۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت