«بی‌سرزمین»، خواستار حضور در جشنواره فیلم فجر شد

سرنا_فیلم سینمایی «بی‌سرزمین» به کارگردانی تورج اصلانی و حضور بازیگرانِ ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان که اخیراً آماده نمایش شده است، متقاضی حضور در سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

«بی‌سرزمین»، خواستار حضور در جشنواره فیلم فجر شد

تورج اصلانی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «بی‌سرزمین»، فرم حضور این اثر سینمایی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

بعد از پایان فیلمبرداری «بی‌سرزمین» در شهرهای سلیمانیه و حلبچه در اقلیم کردستان عراق، این فیلم، آخرین مراحل فنی را در استودیوهای تهران پشت سر گذاشت و اخیراً آماده نمایش شده است.

در این فیلم، ترکیبی از بازیگران کشورهای ترکیه، سوریه، عراق و اقلیم کردستان، به چهار زبان کُردی، ترکی، عربی و فارسی به ایفای نقش‌ پرداخته‌اند.

«بی‌سرزمین»، سومین فیلم بلند سینمایی تورج اصلانی ، بعد از «حمال طلا» و «جینگو» به‌شمار می‌رود.

تورج اصلانی با فیلم سینمایی «حمال طلا» در بخش رقابتی اصلی جریان‌های نو در بیست و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان در کره جنوبی حضور داشت و کاندید جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول و دوم این رویداد معتبر سینمایی شد.

او همچنین برای کارگردانی این اثر سینمایی، جایزه استعداد تازهِ بخش رقابتی سینمای جهان در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم چاتراپاتی شیواجی در کشور هندوستان را از آن خود کرده است.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۱۸۷۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت