آرنولد شوارتزنگر حمله به کنگره را محکوم کرد/ مقایسه هواداران ترامپ با نازی‌ها

سرنا_آرنولد شوارتزنگر در یک پست ویدیویی حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره را محکوم و از ترامپ انتقاد کرد.

آرنولد شوارتزنگر حمله به کنگره را محکوم کرد/ مقایسه هواداران ترامپ با نازی‌ها

به گزارش سرنا به نقل از ورایتی، آرنولد شوارتزنگر به حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز چهارشنبه ۶ ژانویه واکنش نشان داد.

بازیگر فیلم «ترمیناتور» حمله به ساختمان کنگره را محکوم و از ترامپ به عنوان بدترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا یاد کرد.

آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور و همینطور فرماندار سابق کالیفرنیا در یک ویدیوی هفت دقیقه ای که در حساب توییتری اش منتشر کرد وقایع شب چهارشنبه را با حوادث «شب بلورین» یا «شب شیشه های شکسته» در سال ۱۹۳۸ که رویداد ویژه ای در طغیان نازی ها در تاریخ به شمار می آید، مقایسه کرد.

آرنولد در این باره گفت: من در اتریش بزرگ شدم، از اتفاقات «شب شیشه های شکسته» خبر دارم، شب دیوانه وار و حشیانه ای در سال ۱۹۳۸ که نازی ها بوسیله گروه پسران افتخار علیه یهودی ها رقم زدند.

ستاره «ترمیناتور» افزود: چهارشنبه گذشته، «شب شیشه های شکسته» در آمریکا بود، شیشه های پنجره ساختمان کنگره شکست اما آن اراذل و اوباش شیشه های کنگره را نشکستند، آنها عقایدی را که ما پذیرفته بودیم متلاشی کردند.

آرنولد در جای دیگری از این کلیپ ترامپ را یک رهبر شکست خورده خواند. او گفت: دونالد ترامپ یک رهبر شکست خورده است، او به مرتبه بدترین رییس جمهوری تاریخ آمریکا سقوط خواهد کرد. نکته خوب اما این است که به زودی ترامپ مثل یک توییت کهنه از محل بحث خارج می شود.

منبع: خبرگزاری صبا

کد مطلب: ۱۸۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت