لیام نیسون به جنگ ستارگان برمی‌گردد؟

سرنا_سریال بعدی "جنگ ستارگان" اسپین‌آف "کتاب بوبا فت" است که طبق اعلام دیزنی دسامبر ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

لیام نیسون به جنگ ستارگان برمی‌گردد؟

لیام نیسون دیر یا زود باید به این پرسش پاسخ می‌داد که آیا حاضر است در سریال‌های دیزنی+ نقش "کوای-گان جین" را تکرار کند یا نه، چرا که "یوان مک‌گرگور" همبازی او در فیلم‌های "جنگ ستارگان" برای بازگشت چراغ سبز نشان داده و در سریال "اوبی-وان کنوبی" ظاهر خواهد شد. نیسون که در حال انجام مصاحبه‌های مطبوعاتی برای فیلم "تیرانداز" است به "کلایدر" می‌گوید علاقه‌مند است یک بار دیگر در نقش "کوای-گان جین" بازی کند.

نیسون در مورد تمایل هواداران به بازگشت او می‌گوید: "راستش را بخواهید، چیزی در این خصوص نشنیده‌ام. بدون تردید، تمایل دارم [دوباره این نقش را بازی کنم] اما این پرسش برای من ایجاد شده که آیا "جنگ ستارگان" در حال دور شدن از چشم‌انداز سینمایی خودش است؟"

با توجه به شکست تمام عیار "سولو" (Solo) و واکنش‌های ضد و نقیض به "آخرین جدای" و "ظهور اسکای‌واکر"، اظهارات نیسون منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، موفقیت "مندلوری" در دیزنی+ محبوبیت "جنگ ستارگان" را افزایش داد. "کلایدر" به استحضار نیسون می‌رساند که دیزنی و لوکاس‌فیلم در حال توسعه‌ی چندین سریال برای "جنگ ستارگان" از جمله سریال "اوبی-وان کنوبی" هستند. نیسون می‌گوید: "پس یعنی اسپین‌آف هستند؟" سپس در مورد بازگشت خود تأیید می‌کند: "بدون تردید، حاضرم برای چنان پروژه‌ای بازی کنم! بله."

بازگشت "هیدن کریستنسن" برای بازی در نقش "دارث ویدر" در سریال "اوبی-وان کنوبی" ماه گذشته در رویداد "روز سرمایه‌گذاران دیزنی" تأیید شد و هواداران "جنگ ستارگان" را به وجد آورد. تولید این سریال قرار است امسال آغاز شود به این معنا که تا اوایل سال ۲۰۲۲ آماده پخش نخواهد بود. سریال بعدی "جنگ ستارگان" اسپین‌آف "کتاب بوبا فت" است که طبق اعلام دیزنی دسامبر ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. این استودیو تولید سریال‌های "آندور"، "رنجرهای جمهوری جدید"، "آسوکا"‌، و "آکولایت" را برای چندین سال آینده به تأیید رسانده است

منبع: 30نما

کد مطلب: ۱۸۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت