برای نبود فیلم قاتل وحشی در جشنواره فجر بسیار بسیار غصه خوردم

سرنا_کارگردان فیلم "ستاره بازی" گفت: من بسیار بسیار برای فیلم آقای نعمت الله غصه خوردم و این را از صمیم قلب می‌گویم چرا که هر فیلم برای فیلم سازش مثل فرزندش هست و خیلی غم‌انگیز است که بچه‌ات را نتوانی به ثمر برسانی!

حجم ویدیو: ۴.۹۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۲ دانلود ویدیو

هاتف علیمردانی درباره جشنواره فجر و فیلم «ستاره بازی» در گفتگو با خبر فوری گفت: ما چهار بازیگر هالیوودی داشتیم از جمله مایکل مدسن، مارشال منش و چهار بازیگر دیگر و این تجربه جدیدی بود. روزی که ما در جشنواره فجر حضور داشتیم فاصله گذاری‌ها رعایت شده و پروتکل‌ها به صورت اصولی حفظ شده بودند.

وی در مورد ممیزی‌های جشنواره فجر گفت: باور کنیم و قبول داشته باشیم بسیاری از این ممیزی‌ها شرایط بهتری پیدا کردند، ما وقتی اتفاق خوب را نبینیم اتفاق خوب به سمت جلو حرکت نخواهد کرد.

علیمردانی افزود: من بسیار بسیار برای فیلم آقای نعمت الله غصه خوردم و این را از صمیم قلب می‌گوییم چرا که هر فیلم برای فیلم سازش مثل فرزندش هست و خیلی غم‌انگیز است که بچه ات را نتوانی به ثمر برسانی! در واقع وزارت ارشاد واقعاً نمیخواهد که ممیزی ایجاد کند اما معمولا گاهی یا اشکال شرعی در کاری وجود دارد یا مسئله ایست که قابل رفع شدن نیست.

کد مطلب: ۱۹۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت