کنایه انتخاباتی میلاد کی مرام: «بی وجودها رأی نمی‌دهند»/ ویدئو

سرنا_میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون در اظهارنظری کنایه آمیز و جنجالی درباره شرکت در انتخابات، کسانی که رأی نمی دهند را بی وجود خواند.

کنایه انتخاباتی میلاد کی مرام: «بی وجودها رأی نمی‌دهند»/ ویدئو

کی‌مرام به تازگی مهمان یک برنامه اینترنتی به نام میزبان بود که از کانال همراه اول در اپلیکیشن روبیکا پخش می شود و بنیامین بهادری، خواننده ی مشهور اجرای آن را برعهده دارد.

در بخشی از این گفتگو، بنیامین بهادری از میلاد کی مرام می پرسد به نظرش در ایران یک هنرمند می تواند رئیس جمهور شود یا در بین همکارانش کسی هست که او دوست داشته باشد رئیس جمهور ایران شود. کی مرام در پاسخ می گوید دغدغه او چیز دیگری است و مسأله شرکت در انتخابات را با انتخاب یک خانه از میان گزینه های موجود مقایسه می کند. کی مرام می گوید بعضی ها از انتخاب خودداری می کنند اما وقتی کس دیگری جای آن ها تصمیم می گیرد و آن ها را به یکی از آن خانه ها می برد شروع به گله و شکایت می کنند. او می گوید بعضی هم هستند که این خانه را بدون تحقیق و بررسی و با حرف دیگران انتخاب می کنند.

کی مرام در ادامه می گوید که همه قطعاً باید انتخاب کنند چون آدم های بی وجود هستند که انتخاب نمی کنند و اجازه می دهند کس دیگری برای آن ها تصمیم بگیرد.

کی مرام تأکید می کند هرگز در زندگی اش نمی دهد کس دیگری به جای او تصمیم بگیرد. این صحبت های کی مرام با تشویق بنیامین بهادری همراه می شود. میلاد کی مرام همچنین در انتها می گوید با این حال انتخابش را جار نمی زند و پیش خود نگه می دارد.

این اظهارنظر کی مرام جنجال آفرین شده و با واکنش برخی از کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شده است.

میلاد کی مرام در دور قبلی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۴ نیز با انتشار پستی در اینستاگرام از شرکت خود در انتخابات خبر داده و تصویری از انگشت جوهری خود منتشر کرده بود.

او در این پست اینستاگرامی نوشته بود: «بى شک من هم رأى میدم. چون زندم، و حق انتخاب دارم. چون دوست دارم واسه آیندم خودم تصمیم بگیرم.یک رأى هم اهمیت بسیار داره. اما من صلاحیت اینو ندارم که بگم به کى رأى بدین. امیدوارم بهترین انتخابو بکنین.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد مطلب: ۱۹۳۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت