پخش مستندی درباره اتهامات جنسی علیه وودی آلن

مستند "آلن علیه فارو" اتهامات آزار جنسی علیه وودی آلن، کارگردان هالیوود که از سوی "دیلن فارو" دخترخوانده‌اش مطرح شدند را هدف می‌گیرد.

پخش مستندی درباره اتهامات جنسی علیه وودی آلن

کربی دیک و ایمی زایرینگ که مستند افشاگرانه‌ای برای راسل سیمونز تاجر آمریکایی ساخته‌اند (On the Record)، با استفاده از مصاحبه‌های جدید و تصاویر آرشیوی اتهامات مطرح شده علیه "وودی آلن" را بررسی کرده‌اند.

مستند چهار اپیزودی "آلن علیه فارو" Allen v. Farrow ۲۱ فوریه از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد و اولین تیزر آن رونمایی شده است.

"آلن علیه فارو" اتهامات آزار جنسی علیه آلن که از سوی "دیلن فارو" دخترخوانده‌اش مطرح شدند را هدف می‌گیرد. هرچند اتهامات متعدد آلن هیچ‌گاه ثابت نشده، و کارگردان تکذیب کرد که به دیلن در هفت سالگی آزار جنسی رسانده، اما مطرح شدن آن‌ها در سال‌های گذشته زندگی آلن و خانواده فارو را دگرگون ساخته است.

این سریال مستند حاوی تصاویر ویدیویی و صوت‌های جدید به همراه تصاویر ویدیویی آرشیوی خانگی و نیز مصاحبه‌های جدید با "میا فارو"، "دیلن فارو"، "رونان فارو"، "کارلی سایمون" یکی از آشنایان خانواده، "فرانک ماکو" دادستان پرونده، و دیگر شخصیت‌هایی است که بعضاً برای اولین بار در این خصوص مصاحبه کرده‌اند.

آلن اخیراً در کتاب خاطرات جدیدش "در رابطه با هیچ‌چیز" (Apropos of Nothing) که سال گذشته منتشر شد این اتهامات را بار دیگر رد کرد. "دیلن فارو" و "رونان فارو" مارس سال ۲۰۲۰ انتشار این کتاب را توسط "آشت" محکوم کردند و سبب شدند که انتشارات امتیاز پخش آن را به "آرکید" واگذار کند.

سریال مستند "آلن علیه فارو" ۲۱ فوریه از HBO پخش خواهد شد.

منبع: ۳۰نما

کد مطلب: ۱۹۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت