بازیگران پسرکُش‌های ترکیه؛ بانو فحریه، هازار و دیگران

سرنا_این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های ترکیه در ایران به تفکیک جنسیت!

بازیگران پسرکُش‌های ترکیه؛ بانو فحریه، هازار و دیگران
طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.
فحریه اوجن
پسرکُش‌های ترکیه
«فحریه اوجن» متولد ۴ام ژوئن سال ۱۹۸۶ در شهر زولینگن - آلمان است. در سال ۲۰۰۵ به طور غیر حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۲۰۰۸ اولین کار بازیگری حرفه‌ای به وی پیشنهاد گردید. یکی از برجسته‌ترین نقش‌هایی که او بازی کرد نقش «نجلا تکین» در سریال تلویزیونی «برگ ریزان» بود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: عشق بی‌پایان، برگ ریزان
اسرا بیلگیچ
پسرکُش‌های ترکیه
«اسرا بیلگیچ» متولد ۱۴ اکتبر ۱۹۹۲ در آنکارا است. اسرا بیلگیچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ و با سریال معروف «قیام ارطغرل» جلوی دوربین رفت. اسرا به خاطر بازی در سریال قیام ارطغرل، جوایز متعددی دریافت کرده است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: قیام ارطغرل
هانده ارچل
پسرکُش‌های ترکیه
«هانده ارچل» در روز ۲۳ ماه نوامبر سال ۱۹۹۳ در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. او کار خود را با فعالیت در حرفه‌ی مدلینگ آغاز نمود و در سن ۲۱ سالگی با بازی در نقش کوتاهی در سریال «چکاوک» وارد حرفه بازیگری شد. «هانده» در سال ۲۰۱۲ در یک مسابقه زیبایی که در جمهوری آذربایجان برگزار شد به مقام دوم دست یافت.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: چکاوک
نورگل یشیلچای
پسرکُش‌های ترکیه
«نورگل یشیلچای» متولد۲۶ مارس ۱۹۷۶ است. او در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه آنادلو در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است و بعد از آن به بازی در تئاتر مشغول شد. «نورگل یشیلچای» شهرت خود را بیشتر برای بازی در سریال‌های «عشق و جزا» و سریال «سلطان» و «گوزل» بدست آورد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: جن زیبا، عشق و جزا
سرنای ساریکایا
پسرکُش‌های ترکیه
«سرنای ساریکایا» در سال ۱۹۹۱ در شهر آنکارا متولد شد. «سرنای» دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۰ می‌باشد. در سال ۲۰۰۶ پس از دریافت جایزه ویژه داوران در رقابت‌های زیبایی، نقشی را در فیلم «احمق» ایفا کرد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: عمر گل لاله
برگزار کورل
پسرکُش‌های ترکیه
«برگزار کورل» متولد ۲۷ اگوست ۱۹۸۲ می‌باشد. او در رشته تئاتر در دانشگاه هنر‌های زیبای معمار سنان تحصیل کرده است. در طول اولین سال‌های تحصیلاتش در دانشگاه، در چند فیلم و در نقش‌های کوتاه بازی می‌کرد، اولین بازی حرفه‌ای «برگزار کورل» در سریال«زندگی شکسته» بود و در سال ۲۰۰۶ با بازی در فیلم «هزار و یک شب» به شهرت رسید.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: آشیانه گرگ‌ها: عراق
هازار ارگوچلو
پسرکُش‌های ترکیه
«هازار ارگوچلو» متولد سال ۱۹۹۲ در شهر نیکوزیا قبرس می‌باشد. نخستین فعالیت حرفه‌ای «هازار ارگوچلو » در تلویزیون ترکیه در سریال «کوزی گونی» بود کـه از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ پخش شد. او همچنین برنده جوایز بزرگی مانند بهترین بازیگر زن در جشنواره بین المللی فیلم فرانکفورت شده است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: کوزی گونی،جزر و مد
اویکو کارایل
پسرکُش‌های ترکیه
«اویکو کارایل» در استانبول در سال ۱۹۹۰ متولد شد، در دوران نوجوانی، پس از یک آموزش کوتاه در تئاتر در سال ۲۰۰۷، وارد دانشگاه دولتی هنر و تئاتر استانبول شد. «اویکو کارایل» برای اولین بار با سریال «منو فراموش نکن» در سال ٢۰۰۵ جلوی دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال‌های «چیز‌های زیبا طرف ماست» و «کوزی گونی» به شهرت رسید.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: کوزی گونی، زوج افسانه ای
هازال کایا
پسرکُش‌های ترکیه
«هازال کایا» در شهر استانبول ترکیه در ۱ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. «هازال» در سال ٢۰۰٩ از رشته‌ی هنر‌های نمایشی دانشگاه بیلگی استانبول فارغ التحصیل شد. «هازال کایا»برای اولین بار با سریال «جادوگر تازه کار» به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سال ۲۰۰۸ در سریال «عشق ممنوع» در نقش نیهال زیاگل ظاهر شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: عشق ممنوع

منبع: برترین‌ها

کد مطلب: ۲۰۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت