حمله تند جواد شمقدری، سازنده‌ی فیلمِ تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد به وی

سرنا_جواد شمقدری، سازنده‌ی فیلمِ تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد، با انتشار تصویری، این رئیس جمهور سابق ایران را جزو «خوارج» خواند.

حمله تند جواد شمقدری، سازنده‌ی فیلمِ تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد به وی

متن و تصویر در سینما پرس، به‌مدیریت برادر شمقدری منتشر شده است. جواد شمقدری با انتشار یک استوری از سکوت احمدی نژاد در مقابل توهین به امام جامعه انتقاد جدی کرد.

جواد شمقدری مشاور احمدی نژاد در دولت نهم و رئیس سازمان سینمایی دولت دهم با انتشار یک استوری به سکوت احمدی نژاد در قبال توهین به رهبری معظم انقلاب انتقاد جدی کرد و این رفتار را دلیلی بر قرار گرفتن وی در صف خوارج قلمداد نمود. شمقدری که با تولید فیلم مستند انتخاباتی احمدی نژاد در سال ۸۴ نقش مهمی در انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور دولت نهم داشت، در زمان ساخت همان مستند نیز در نریشنی که در ابتدای فیلم بیان کرده بود دلیل ساخت آن را زنده کردن آرمان های انقلاب اسلامی مطرح کرده بود و نه صرفا یک اقدام تبلیغاتی و انتخاباتی.

حال با انتشار این استوری به نظر می رسد شمقدری دیگر امید زیادی به بازگشت رئیس دولت نهم و دهم به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

در این استوری جواد شمقدری نوشته است: «توفیقات احمدی نژاد در دولت نهم و دهم مدیون همراهی او با ولایت و رهبری بود، لغزش او نیز زمانی آغاز شد که با رهبری زاویه پیدا کرد. امروز در این کلیپ دیدم مردی که چون خوارج بی بصیرت است و علیه امام جامعه (رهبری عزیز) عقده گشایی می کند و احمدی نژاد تماشاچی ماند، باید گفت این دیگر زاویه دارشدن نیست بلکه در صف خوارج قرار گرفتن است. خدا کمکش کند.»

سکوت احمدی نژاد در مقابل توهین به رهبری او را در صف خوارج قرار می دهد

کد مطلب: ۲۰۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

  • ناصرطاهرزاده ارسالی در

    من هم به همان دلایل جناب شمقدری سال 84 به احمدی نژاد رای دادم وبنابرگفته های آقای شمقدری، از احمدی نژاد انتظار چنین حرکتی نداشتم و امید وارم به گذشته و امروز خود بیشتر فکرکند،

دیدگاه

تازه ها

یادداشت