جنایت بی‌دقتِ شهرام مکری، به سوییس رسید

سرنا_«جنایت بی‌دقت»، پس از حضور در تعداد زیادی جشنواره‌ جهانی، این بار در دهمین دوره جشنواره فیلم بازل سوییس با ۱۶ فیلم دیگر رقابت خواهد کرد.

جنایت بی‌دقتِ شهرام مکری، به سوییس رسید

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، به عنوان یکی از ۱۶ فیلم بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره فیلم بازل که از بیست و ششم تا سی‌ویکم خرداد در این شهر سوییس برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آید.

کمپانی تریگون فیلم، پخش این فیلم را در آلمان، سوییس و اتریش برعهده دارد. جشنواره بازل و مدیران این کمپانی در تلاش هستند که با کاهش محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، امکان حضور شهرام مکری در این جشنواره را فراهم کنند. بنا به گفته مدیر کمپانی تریگون فیلم، نمایش عمومی «جنایت بی‌دقت» در سوییس، بعد از پایان این جشنواره خواهد بود و آن‌ها سعی می‌کنند که هم‌زمان فیلم را در زوریخ، ژنو، فرایبورگ و دیگر شهرهای این کشور، به نمایش درآورند.

«جنایت بی‌دقت»، پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در فستیوال روتردام به نمایش درآمد و مکری به صورت آنلاین با تماشاگران فیلم گفت‌وگو کرد.

بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل کاهانی، محمد ساربان، عادل یراقی، محمد بهرازنیا و بهزاد دورانی، بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۰۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت