اما و اگرِ اکرانِ فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» بعد از محرم

سرنا_ کاوه صباغ‌زاده، کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا»، می‌گوید اگرچه برنامه اکران این فیلم را برای بعد از ماه محرم دارد، ولی با وضعیت بحرانی کرونا، هیچ چیز قطعی نیست.

اما و اگرِ اکرانِ فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» بعد از محرم

کاوه صباغ‌زاده، کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» درباره شرایط اکران این فیلم که در سی‌ونهمین جشنواره فجربه اکران درآمد، توضیحاتی را ارائه داد.

این کارگردان درباره ضرر مالی اکران فیلم در این شرایط گفت: «با توجه به این‌که خیلی از فیلم‌ها بیشتر از یک سال است که در نوبت هستند، به نظرم باید حداقل چهار پنج برابر بودجه صرف شده خود بفروشند تا فقط هزینه ساخت آن‌ها حاصل شود. همچنین وزارت ارشاد باید تایم مشخصی برای همه فیلم‌ها در نظر بگیرد که نوبت به همه فیلم‌ها برسد.»

او درباره اکران «رمانتیسم عماد و طوبا» گفت: «برنامه ما این بود که «رمانتیسم عماد و طوبا» را بعد از ماه محرم اکران کنیم. حتی قبل‌تر در نظر داشتیم فیلم را در عید نوروز به نمایش بگذاریم اما مدام برنامه ما به عقب افتاد. همین حالا هم که علاقه‌مند به نمایش «رمانتیسم عماد و طوبا» بعد از ماه محرم هستیم، امکان دارد این موضوع به واسطه پیک پنجم و ششم باز به تعویق بیفتد چون واقعاً شرایط قابل پیش‌بینی نیست. با این حال امیدوارم بتوانیم امسال فیلم را به نمایش بگذاریم. با این حال می‌دانم که «رمانتیسم عماد و طوبا» را به شکل مجازی اکران نمی‌کنیم.»

صباغ زاده افزود: «هفته گذشته درخواست پروانه ساخت برای «زیبای خفته» را دادم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد چون ما کمی دیر جنبیدیم و دولت امروز تغییر کرد. به نظرم تا دوستان جدید بیایند و مشغول به کار شوند کمی طول می‌کشد.»

این کارگردان در پایان گفت: «فیلم سینمایی «زیبای خفته» مثل ۲ فیلم قبلی من فانتزی نیست بلکه یک درام عاشقانه است.»

منبع: خبرآنلاین

کد مطلب: ۲۱۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت