پیام تسلیت رئیس صدا و سیما در پی درگذشت دو مدیر رسانه

سرنا_رئیس صدا و سیما در پیامی درگذشت حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و علی ملاجانی از مدیران شبکه جهانی جام جم را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس صدا و سیما در پی درگذشت دو مدیر رسانه

متن کامل پیام تسلیت دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر متعهد، تلاشگر و ولایی حجت الاسلام شیخ مصطفی توکلیان، مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز سمنان را تسلیت می‌گویم. خدمات صادقانه و متعهدانه آقای توکلیان در کنار اخلاق نیکو و لبخند همیشگی که او حین کار با خود داشت، هرگز از اذهان خانواده بزرگ رسانه ملی پاک نخواهد شد. از درگاه خداوند تعالی برای آن روحانی وارسته، علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: علی ملاجانی درگذشت

بیشتر بخوانید: درگذشت رحیم نیکبخت بر اثر کرونا

در پیام علی عسکری برای درگذشت جانباز دفاع مقدس آقای علی ملاجانی، از مدیران شبکه جهانی جام جم نیز آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت همکار پرتلاش، متعهد و جانباز دفاع مقدس آقای علی ملاجانی از مدیران محترم شبکه جهانی جام جم را که یک روز بعد از همسر ارجمند خود بدلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا آسمانی شد، تسلیت می‌گویم. وقتی یکی از همکاران ما در رسانه ملی همزمان با همسر خود در این ایام به رحمت خدا می رود، غم آن برای بنده و خانواده بزرگ رسانه ملی دو چندان می‌شود. از درگاه خداوند تعالی برای آقای ملاجانی و همسر گرامی ایشان علو درجات و برای بازماندگان به ویژه خانواده عزیز آن‌ها صبر و اجر مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: درگذشت یک مدیر به علت کرونا

منبع: روابط عمومی صدا و سیما

کد مطلب: ۲۱۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت