ستاره جوخه انتهار: همسر سابقم تهدید کرد اگر به خواسته اش تن ندهم من را متهم به آزار جنسی کند!

«جول کینامان» یکی از ستارگان «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) در روز افتتاحیه فیلم علیه همسر سابقش قرار منع موقت دریافت کرد و در صفحه اینستاگرامش به تفصیل در موردش نوشت.

ستاره جوخه انتهار: همسر سابقم تهدید کرد اگر به خواسته اش تن ندهم من را متهم به آزار جنسی کند!

کینامان جمعه گذشته گفت که «گابری‌یلا مگنوسن» مدل سوئدی که با نام «بلا دیویس» شناخته می‌شود، او را «تهدید کرده است که اطلاعات نادرستی» از جمله تجاوز را به اطلاع عموم می‌رساند.

این بازیگر اضافه می‌کند که دیویس به صورت روزانه او و خانواده و عزیزانش را تهدید کرده است. کینامان ادعا می‌کند که این زن قصد اخاذی «پول و دیگر چیزهای باارزش» از اورا داشته است.

کینامان فاش می‌کند که در سال ۲۰۱۸ «رابطه رمانتیک کوتاهی» با این زن داشته اما بعدها از سوی او تهدید شده که اطلاعات نادرستی از جمله «اینکه من برخلاف میلش با او رابطه جنسی داشته‌ام» را به اطلاع عموم می‌رساند، مگر اینکه خواسته‌هایش اجابت شود.

کینامان ادعا می‌کند که خواسته‌های مدل سوئدی «پول، ارتباط با هالیوود، تأمین ویزای کار، صفحه اینستاگرام وریفای شده، صفحه ویکی‌پدیا، درج تصویر روی مجله «اسپورتس ایلوستریتید»، ۴۰۰ هزار دلار برای یک آپارتمان و بسیاری دیگر» بوده است.

با این حال، دیویس در مصاحبه با مجله «پیپل» تهدید و درخواست پول از کینامان را رد می‌کند. کینامان می‌گوید دیویس در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سعی کرده با او تماس بگیرد اما بازیگر ادعا می‌کند که در آن مقطع در رابطه دیگری بوده و واکنشی نشان نداده است. او می‌گوید این اتفاق سبب شده که رفتار دیویس با گذر زمان «خصومت‌آمیزتر» شود.

کینامان به همراه نامزدش «کلی گیل» در مراسم افتتاحیه «جوخه انتحار» به کارگردانی «جیمز گان» حضور پیدا کرد.

منبع: 30نما

کد مطلب: ۲۱۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت