ستاره های هالیوود غرق در خوشی بی تفاوت نسبت به افغانستان

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

ستاره های هالیوود غرق در خوشی بی تفاوت نسبت به افغانستان

فتوشوت جدیدی از تام هاردی، بازیگر محبوب هالیوود، برای شماره جدید مجله Esquire. فیلم سینمایی Venom: let there be carnage با بازی این بازیگر به زودی اکران خواهد شد.

اینستای ستاره‌ها؛


تصویری از اسکارلت جوهانسون در حال خجالت کشیدن! این بازیگر برجسته که در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن شناخته شد، به تازگی به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون، کارگردان بزرگ نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار، پیوسته است.

اینستای ستاره‌ها؛


مدونا این عکس و تعدادی عکس دیگر را از جشن تولد ۶۳ سالگی‌اش در جزیره‌ی پوگلیا ایتالیا در کنار نامزد و دوستانش به اشتراک گذاشت. این خواننده معروف همچنین به مناسبت تولدش ویدیو‌هایی منتشر کرد و از طرفدارانش خواست که به عنوان کادوی تولدش به بیمارستان Mercy james centre در کشور آفریقایی مالاوی برای تهیه و خرید ۵۰ تخت بیمارستانی کمک کنند. مدونا سال‌هاست که به این بیمارستان سر زده و کمک می‌کند.

اینستای ستاره‌ها؛


ریحانا این عکس را به اشتراک گذاشت و نوشت: «امروز صبح در حالی بیدار شدم که عطرم کامل فروش رفته بود». این خواننده چند روز پیش با انتشار تبلیغی خبر از عطر جدیدش «فنتی» داد و همچنین ویدیو‌های هوشمندانه‌ای از تمام سلبریتی‌هایی که تابه حال از بوی خوش او تعریف کرده بودند در صفحه‌اش منتشر کرد.

قیمت هر شیشه از این عطر ۱۲۰ دلار آمریکا است. هفته پیش هم اسم ریحانا به عنوان دومین زن ثروتمند هالیوود (پس از اپرا وینفری) و اولین زن ثروتمند خواننده اعلام شد!

اینستای ستاره‌ها؛


یکی دیگر از فتوشوت‌های جدید بیانسه برای شماره جدید مجله هارپرز بازار امریکا.

اینستای ستاره‌ها؛


آرنولد شوارتزنگر بازیگر ۷۴ ساله هالیوود، در مصاحبه‌ی اخیرش با سی‌ان‌ان خطاب به مردمی که ماسک نمی‌زنند گفت: «ویروسی شیوع پیدا کرده که انسان‌ها را می‌کشد. تنها راه جلوگیری از آن زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستن همیشگی دست‌ها و فکر نکردن به این است که «آزادی من از دست رفته» گور پدر آزادیت! وقتی دیگران را آلوده می‌کنید مسئله واقعا جدی است! اگر ماسک نمی‌زنید یک احمق به تمام معنا هستید. نمی‌خواهم کسی را مقصر کنم، ولی فقط می‌خواهم به همه بگویم که بیایید با همدیگر همکاری کنیم. ویروس وجود دارد و بهتر است که ماسک بزنیم و واکسینه شویم»

اینستای ستاره‌ها؛


تبلیغی دیگر از کریس رونالدو برای برند جدید عینکش.

اینستای ستاره‌ها؛


زمانی که رونالدو در حال تبلیغ برند عینکش است، دستمال دماغی لیونل مسی با قیمت یک میلیون دلار به فروش گذاشته شد! بله درست شنیدید؛ تبلیغ عجیبی در اینترنت منتشر شد که شخصی ادعا کرده دستمالی که مسی هنگام خداحافظی با بارسلونا اشک‌ها و بینی‌اش را با آن پاک کرده بود برای مزایده گذاشته شده است!

اینستای ستاره‌ها؛


فتوشوت هلی بری، بازیگر برنده اسکار برای شماره جدید مجله entertainment weekly که به مناسبت روز تولد ۵۵ سالگی‌اش گرفته شد.

اینستای ستاره‌ها؛


عکس جدیدی از ناتالی پورتمن، بازیگر هالیوود، برای شماره جدید مجله ووگ چین. ناتالی پورتمن به زودی با قسمت جدید فیلم Thor: love and thunder به سینما‌ها می‌آید.

اینستای ستاره‌ها؛


عکسی از باربارا پالوین، مدل ۲۷ ساله، به همراه نامزدش دیلن اسپروس بازیگر، کنار آبشار نیاگارا.

اینستای ستاره‌ها؛


کریس همسورث، یکی دیگر از بازیگران فیلم Thor این عکس را از روز تولد ۳۸ سالگی‌اش منتشر کرد. همسرش السا پاتاکی و فرزندانش برای او که عاشق موج‌سواری است، کیک مجسمه خودش در حال موج سواری را درست کردند.

اینستای ستاره‌ها؛


سوفی ترنر، بازیگر سریال محبوب «بازی تاج و تخت» این عکس را به مناسبت تولد ۳۲ سالگی همسرش جو جوناس منتشر کرد. این زوج دوسال است که با هم ازدواج کردند و دختری به اسم ویلا دارند.

اینستای ستاره‌ها؛


و، اما عکسی از نیک جوناس و پریانکا چوپرا در حال قدم زدن در لندن. نیک و پریانکا هم سه سال پیش با هم ازدواج کردند و مدتی بود که نیک به خاطر کارهایش در لس‌آنجلس زندگی می‌کرد و پریانکا هم در لندن می‌ماند، اما چند روزی است که نیک به لندن و کنار پریانکا برگشته.

اینستای ستاره‌ها؛

 


سارا جسیکا پارکر با انتشار این عکس نشان داد که کودک درونش در این سن هنوز زنده و فعال است!

اینستای ستاره‌ها؛


فتوشوت هیلی بیبر، همسر جاستین بیبر، برای برند Superga.

اینستای ستاره‌ها؛


عکس جدیدی از اورلاندو بلوم، نامزد کیتی پری و دخترشان دیزی که برای گذراندن تعطیلات به ونیز رفته‌اند. قبول دارید دختر کوچولویشان بیشتر شبیه به مادرش است؟!

اینستای ستاره‌ها؛


عکسی تبلیغاتی از جانی دپ برای برند دیور.

اینستای ستاره‌ها؛


تصویری از لی مین هو با استایلی از برند لویی ویتون که برای مجله esquire گرفته شده است.

اینستای ستاره‌ها؛


یکی مثل جی چانگ ووک در فضای باز و کوه و دشت و دمن با وجود تزریق واکسن هم ماسک می‌زند، افرادی هم هستند که در هیچ فضایی اعتقادی به ماسک زدن ندارند!

اینستای ستاره‌ها؛


گویا فقط ما نیستیم که در آینه بغل ماشین عکس می‌گیریم!

اینستای ستاره‌ها؛


به نظرتان مناسبت این جشنی که چا ایون وو در آن عکس گرفته چه می‌تواند باشد؟

اینستای ستاره‌ها؛


تا به حال مریم اوزرلی را با مو‌های فرفری و نچرالش دیده بودید؟!

اینستای ستاره‌ها؛


سلفی جذاب‌طوری بوراک دنیز در ماشین!

اینستای ستاره‌ها؛


فحریه اوجن این عکس را با پسرش کاران به اشتراک گذاشت و نوشت «عشق من».

اینستای ستاره‌ها؛


عکسی که سارا علیخان پس از مدت‌ها در کنار فرزند تازه متولد شده‌اش منتشر کرد.

اینستای ستاره‌ها؛


و، اما عکسی خانوادگی از کارینا کاپورخان که به مناسبت تولد همسرش به اشتراک گذاشته شد.

اینستای ستاره‌ها؛


لطیفه عزیزی، خواننده افغان، این عکس را در این روز‌های سخت افغانستان منتشر کرد و در جواب طرفدارانش گفت که هنوز در افغانستان است و کشورش را ترک نکرده. طرفدارانش هم بسیار او را تحسین کردند و برای وضعیت کشورش ابراز ناراحتی کردند.

اینستای ستاره‌ها؛


اما آریانا سعید یکی دیگر از خوانندگان افغان، با انتشار این عکس در هواپیما نوشت:« من گفته بودم که آخرین سربازی خواهم بود که مادر وطنم را ترک کنم… و همین هم شد. بعد از دو شب فراموش نشدنی بالاخره به دوحه رسیدیم و منتظر پرواز بعدی به سمت خانه هستیم»

اینستای ستاره‌ها؛

 

 

کد مطلب: ۳۵۳۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

پیوندها

دیدگاه

تازه ها

یادداشت